چندتا از نرم افزارهاي مديريتي و مالي را ميشناسيد؟

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

چندتا از نرم افزارهاي مديريتي و مالي را ميشناسيد؟

۴۳ بازديد

مزاياي نرم افزارهاي مديريت منابع انساني

نرم افزارهاي مديريت منابع انساني نه تنها وظيفه مديريت يكي از مهمترين دارايي هاي سازمانها و ادارات و شركت ها، كه پرسنل و كارمندان آن مجموعه هستند را برعهده دارد، بلكه مي بايست با نظارت بر فرآيندهاي جذب و استخدام نيروهاي جديد و ورود و خروج هاي افراد به داخل يا خارج سازمان، كيفيت نيروي انساني را تضمين كند.

از طرف ديگر بخشي از فرآيندهاي حفظ و بهبود عملكرد پرسنل سازمان، مربوط به فرآيندهاي ارزش يابي درون سازماني است كه منجر به بهبود عملكرد و توانايي هاي پرسنل سازمان مي گردد. به اين منظور نرم افزارهاي بايد بتوانند با تمركز بر پرسنل و تيم هاي موجود در شركت و با جستجوي مناسب به بهينه ترين شكل ممكن، منابع انساني موجود در سازمان را به بخش هاي مختلف سازمان و پروژه ها تخصيص دهند.

علاوه بر اين ، نرم افزارهاي مديريت منابع انساني تضمين مي كند كه ساير جنبه هاي عمليات تجاري از جمله حقوق و دستمزد ، مزايا ، رديابي زمان و ساده تر انجام شوند. براي كسب و كارهاي آنلاين، به ويژه در فضاي ديجيتال، نرم افزار عملكرد ضروري ديگري را فراهم مي كند. اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا عمليات از راه دور انجام شود.

همانند انجام كار از نزديك و بصورت حضوري موثر و كارآمد باشد. با دادن مركز فضاي كار به كارمندان و اعضاي تيم ، نرم افزارهاي مديريت منابع انساني بهره وري و همچنين سودآوري آن را افزايش مي دهد.

نرم افزارهاي مديريت منابع انساني

نرم افزارهاي برنامه ريزي منابع سازماني

نرم افزارهاي برنامه ريزي منابع سازماني، مديريت يكپارچه فرايندهاي اصلي كسب و كار است كه غالباً بلادرنگ و با واسطه نرم افزار و فناوري انجام مي شود. معمولاً به عنوان دسته اي از نرم افزارهاي مديريت مشاغل ( به صورت مجموعه اي از برنامه هاي يكپارچه ) شناخته مي شود كه سازمان مي تواند از آنها براي جمع آوري ، ذخيره ، مديريت و تفسير داده ها از بسياري از فعاليت هاي تجاري استفاده كند.

نرم افزارهاي برنامه ريزي منابع سازماني با استفاده از پايگاه هاي داده مشتركي كه توسط يك سيستم مديريت پايگاه داده نگهداري مي شوند ، نمايي يكپارچه و به طور مداوم به روز شده از فرايندهاي اصلي كسب و كار فراهم مي كند. سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازماني منابع تجاري ، پول نقد ، مواد اوليه ، ظرفيت توليد و وضعيت تعهدات تجاري ، سفارشات ، سفارشات خريد و حقوق و دستمزد را رديابي مي كند. برنامه هايي كه سيستم را تشكيل مي دهند داده ها را در بخشهاي مختلف به اشتراك مي گذارند (توليد ، خريد ، فروش ، حسابداري و غيره). گردش اطلاعات را بين كليه عملكردهاي تجاري تسهيل مي كند و ارتباطات را با ذينفعان خارج مديريت مي كند.

نرم افزار ميريت انبارداري

نرم افزار مديريت انبارداري، يكي از مهم ترين و در عين حال، هزينه برترين عناصر در هر سازمان است. بنابراين كاهش در هزينه هاي انبار و در عين حال، حفظ آمادگي براي تأمين، تأثير بسزايي بر روي درآمدهاي شركت و موقعيت رقابتي آن دارد. علاوه بر اين، يك سيستم خوب براي مديريت انبار در ، همچنين مي تواند عمليات داخلي سازمان را بهبود بخشد، زيرا تضمين مي نمايد كه مواد مورد نياز براي توليد بر اساس نياز و تقاضا آماده و موجود خواهند بود.

با كمك نرم افزارمديريت انبارداري شما مي توانيد بدون نياز به دانش انبارداري، امور مربوط به انبارداري خود را انجام دهيد و رسيد ورود كالا به انبار و خروج كالا از انبار صادر كنيد.

در اين برنامه مي توانيد رسيدهاي ورود و خروج را به راحتي ثبت، ذخيره و چاپ كنيد، كالاهاي موجود در هر انبار را جداگانه مشاهده كنيد، اشخاص، كالاها و انبارهاي موجود تعريف كنيد، سند انتقال كالا از يك انبار به انبار ديگر را ثبت، ذخيره و چاپ كنيد.

تمام رسيدها و اسناد انتقال در اين نرم افزار را امكان چاپ در كاغذهاي معمولي و كاغذهاي حرارتي فيش پرينتر را دارند.

براي مديران گزارش هايي نظير گزارش كاردكس كالاها، گزارش موجودي كالاها، گزارش خروج كالا، گزارش ورود كالا و... ساخته شده است تا آنها بتوانند مواردي كه احتياج دارند را گزارش گيري كنند.

همچنين امكان تهيه پشتيبان و بازيابي آن در نرم افزار قرار گرفته است. در اين نرم افزار، ليست كاربران هم تعبيه شده تا كاربر با رمز عبور وارد نرم افزار شود.

نرم افزار مديريت انبارداري

نرم افزارحسابداري ارزي

آيا شما هم در معاملات تجاري خود به اين مشكل برخورد كرده ايد كه نياز به تبديل ارز و حسابداري چند ارزي داشته باشيد؟ آيا با مقوله حسابداري چند ارزي آشنا هستيد؟

حسابداري ارزي اصطلاحي است كه ارز مورد استفاده يك بنگاه را براي ثبت كليه معاملات و صورت هاي مالي آنها تعريف مي كند. ارز حسابداري مي تواند متفاوت از پولي باشد كه در آن شركت محصولات خود را مي فروشيد.

براي شركت ها يا سرمايه گذاراني كه چندين ارز را اداره مي كنند و مدام در حال معاملات بين المللي هستند، تعامل نرخ ارز و تبديل آنها مي تواند بسيار كار پيچيده و سختي باشد. نرم افزار حسابداري ارزي به منظور رفع مشكل تبادلات چند ارزي توليد شده است به طوري كه شما بدون هيچگونه دشواري مي توانيد آنها را ثبت و بررسي نماييد.

نرم افزار صورت هاي مالي

سيستم صورت هاي مالي با ايجاد امكان تعريف يك الگوي مناسب براي تهيه ي صورت هاي مالي، به تهيه ي سريع تر و دقيق تر اين گزارش ها در سازمان ها و واحدهاي تجاري كمك مي كند.

نرم افزار صورت هاي مالي اطلاعات موردنياز صورت هاي مالي را از ماژول هاي راهكاران دريافت كرده و در محيط نرم افزار اكسل در قالب هاي تعريف شده توسط كاربر طبقه بندي و ارايه مي كند، در اين سيستم تهيه ي صورت هاي مالي به همراه يادداشت هاي پيوست دوره هاي مختلف امكان پذير است.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

به منظور تسهيل در تصميم گيري امورات شركت، تهيه و تحليل صورت هاي مالي با استفاده از نرم افزار انجام مي پذيرد. به منظور درك سلامت سازمان و ارزيابي عملكرد مالي شركت ذينفعان خارجي از نرم افزار تحليل صورت هاي مالي استفاده مي كنند. با اين حال از نرم افزار تحليل صورت هاي مالي كاربران داخلي به جهت نظارت بر مديريت امور مالي بهره مي برند.

داده هاي مهم مالي در شركت ها و سازمان ها و صورت هاي مالي شركت با استفاده از نرم افزارهايي ثبت مي شوند. ثبت صورت هاي مالي شركت با استفاده از نرم افزار مي تواند با ارزيابي جريان ها و براساس بررسي عملكرد گذشته سازمان، به طور مناسب براي آينده پيش بيني هاي لازم را انجام دهد.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد ميزان، خروجي بيمه، ماليات و ديسكت همه بانك ها را جهت سهولت در اختيارتان قرار ميدهد. آيتم هاي فيش حقوقي را خودتان انتخاب مي كنيد و حتي مي توانيد با سر تيتر و فرمول محاسبه خودتان، آيتم هاي جديد به فيش حقوقي اضافه كنيد. محاسبه عيدي و سنوات پرسنل در پايان سال، محاسبه مطالبات كاركنان در زمان تسويه حساب تنها با يك كليك امكان پذير مي باشد. در نرم افزار حقوق و دستمزد ، به تعداد نامحدود مي توانيد شركت بصورت رايگان تعريف كنيد.

نرم افزار خريد و تداركات

يكي از قديمي ترين فعاليت هاي سازمان براي انجام فعاليت ها و رسيدن به اهداف ، خريد و تداركات داخلي است و امروزه انتخاب نرم افزارخريد و تداركات مناسب دغدغه مديران شده است. تداركات يكي از مهم ترين فعاليت هاي سازمان است كه با تمام بخش هاي مختلف سازمان از جمله حسابداري و مالي ، پرسنلي ، انبارداري ، خريد ، توليد ، طراحي ، توسعه و تعمير و نگهداري رابطه مستمر و دائمي دارد. يكي ديگر از دلايل اهميت تداركات نقش واسطه اي آن است كه بين بخش هاي مختلف سازمان و بسياري از مراكز خارجي ايجاد رابطه مي كند. با توجه به اين اهميت ، استفاده از روش ها و راهكارهاي مناسب از جمله نرم افزار تداركات مختلف تاثير بسياري در بهبود انجام فرآيندهاي سازمان خواهد داشت.

نرم افزار اموال و دارايي هايي ثابت

سيستم اموال و دارايي هاي ثابت با هدف مديريت عملياتي و ثبت مربوط به اموال و دارايي ها طراحي شده، اين نرم افزار اطلاعات دقيقي از مشخصات فيزيكي دارايي هاي موجود در سازمان، با مشخص نمودن محل استقرار، استفاده كنندگان دارايي، رواديد مرتبط با دارايي از مرحله خريد تا كنارگذاري و اسقاط و همچنين گزارشات استاندارد در قالب نظام نوين اموال در اختيار كاربران قرار مي دهد. در اين راستا سيستم هاي مالي ميزان با ارائه نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت، مديران مجموعه را از سرمايه هاي موجود در سازمان و همچنين سرمايه گذاري هاي آتي سازمان ياري مي رساند.

نرم افزار اموال ودارايي هاي ثابت

نرم افزار اتوماسيون اداري

اتوماسيون اداري ، ابزاري كاربردي است كه براي مديريت مكاتبات ، گردش كارها و مستندات در سازمانها و شركتها استفاده مي شود. اين نرم افزار با تمام پرسنل ستادي و عملياتي سازمان در ارتباط مي باشد و استفاده از يك نرم افزار ساده، جامع و كاربرپسند User Friendly براي موفقيت اتوماسيون اداري در سازمان بسيار مهم است.

نرم افزار اتوماسيون اداري پيوست ، با ارائه يك كارتابل تحت وب ساده و حرفه اي ، دستيار الكترونيكي مديران و پرسنل سازمان بوده و مي تواند امور رسمي و غير رسمي سازماني را مديريت نمايد.

برخي از اين امور عبارتند از:

انجام مكاتبات رسمي با شركتها و سازمانهاي بيروني از طريق نرم افزار دبيرخانه و ارسال/دريافت نامه، فكس، ايميل.

گردش مكاتبات، نامه ها، كارها و فرمهاي سازماني در كارتابلها براساس ارجاعات يا فرآيندهاي خودكار.

امور سازماني پرسنل از قبيل مديريت جلسات، قرارها، مديريت كارها، دفترچه تلفن، پيامها، گزارش كار.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.