نرم افزار هاي سازماني

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

نرم افزار هاي سازماني

۳۷ بازديد

سيستم مديريت زنجيره تامين به منظور مديريت كليه امور مربوط به ايجاد يك محصول و تحويل آن به دست مشتري مورد استفاده قرار مي گيرد. مديريت زنجيره تامين كليه نيازهاي يك شركت براي توليد يك محصول را تعيين مي كند. تا سالياني قبل براي مديريت تامين يك شركت بايد يك حسابدار امور را به دست مي گرفت و امكان خطاهاي انساني نيز در آن وجود داشت اما امروزه نرم افزاز مديريت زنجيره تامين اين راه را هموار ساخته و مي توانيد به راحتي با كليه نيازهاي شركت براي توليد محصول آشنا شويد. هدف نرم افزار مديريت زنجيره تامين بهبود عملكرد زنجيره تامين است و از جنبه هاي مختلفي براي سازمان مفيد خواهد بود. به عبارتي، چنانچه اطلاعات را به موقع دريافت نماييد خواهيد توانست كليه نيازهاي محصول درخواست شده براي خريد را تامين كنيد. در حالت كلي سيستم مديريت زنجيره تامين باعث مي شود كه از انجام دادن كارهاي اضافي خودداري شود. اين برنامه باعث خواهد شد كه از توليد لوازم و تجهيزاتي كه فروش كمتري دارند خودداري شود و اين امر باعث افزايش بهره وري مي شود.

منظور از اموال و دارايي هاي ثابت

بسياري اين سوال را دارند كه منظور از اموال و دارايي هاي ثابت چيست؟ دارايي هاي ثابت از جمله حساس ترين نقاط تمركز سازمان ها هستند و ويژگي مشهود آنها عمر طولاني است و معمولا براي يك دوره بلند مدت مورد استفاده قرار مي گيرند. اما طولاني بودن عمر به معناي استفاده تمام مدت نيست و پس از استفاده و يا گذر زمان فرسوده شده و استهلاك انباشته خواهند داشت. اما آيا محاسبه اين استهلاك كار ساده اي است؟ كنترل دقيق ميزان استهلاك اموال، كنترل نقل و انتقالات، هزينه بيمه، هزينه استهلاك و... امري ضروري است و كليه اين عمليات مي تواند توسط نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت انجام شود.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت يكي از نيازهاي هر مجموعه اي است. در حالت كلي داشتن اين نرم افزار باعث سهولت در امورات مديريتي شده و مي تواند به عملكرد سازمان دقت بخشد. امكان هيچ گونه اختلاف مالي در صورت استفاده از اين نرم افزار وجود نخواهد داشت. البته نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت صرفا جهت محاسبه دارايي ها و استهلاك آنها نيست و كليه اطلاعات: فروش، استهلاك قبل از موعد و تعميرات اموال نيز در آن ثبت مي شود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه امورات و عمليات مربوط به اموال از زمان خريد تا فروش را مديريت كرده و اطلاعات كاملي را در رابطه با آن ارائه خواهد كرد. كنترل اموال شعبه هاي ديگر كه در نقاط مختلف پراكنده شده اند از جمله معضلات شركت هاي بزرگ به شمار مي روند و سيستم اموال و دارايي هاي ثابت كليه اموال آنها را نيز كنترل خواهد كرد.

انواع نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت را مي توانيد در انواع مختلفي مشاهده كنيد كه هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي نيز ارائه خواهند كرد. انتخاب هريك از اين نرم افزار ها بستگي به خود شما خواهد داشت و توصيه مي كنيم كه حتما بهترين مورد را برگزينيد چرا كه در اين صورت از بهترين خدمات برخوردار خواهيد شد. قبل از هرگونه اقدامي مي توانيد ويژگي نرم افزار انتخابي را مورد بررسي قرار دهيد.

افزايش بهره وري سازمان با استفاده از سيستم خريد و تداركات

سيستم خريد و تداركات به صورت يكپارچه با: نرم افزار هاي اموال و دارايي هاي ثابت، سيستم مديريت انبارداري و حسابداري عمل كرده و مديريت امورات را سهولت خواهد بخشيد. اين نرم افزار از كليه فرايندهاي كليدي سازمان پشتيباني كرده و باعث هدفمند انجام شدن كليه اين امورات خواهد شد. طبيعتا استفاده كردن از يك سيستم جامع براي ثبت درخواست خريد پس از اطلاع از موجودي و نيازهاي انبار باعث تسريع در امورات خريد مي شود. امكان امتيازدهي به تامين كنندگان باعث مي شود كه بتوانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. نرم افزار خريد و تداركات بخش عمده اي از فعاليت هاي سازمان را پوشش مي دهد و اين امر باعث كاهش ميزان خطا خواهد شد.

مديريت هزينه ها و صرفه جويي سازماني

امكان تجميع درخواست هاي خريد كالا و خدمات باعث مي شود كه مديران امكان مديريت ساده عمليات مربوط به خريد و تداركات سازمان را داشته باشند و اين امر باعث خواهد شد كه بتوانيد در ميزان هزينه هاي سازمان صرفه جويي كنيد. اين برنامه همچنين باعث تخصيص بهينه فعاليت ها شده و در نتيجه آن ميزان هزينه ها به حداقل خواهد رسيد. بي شك چنانچه كليه اطلاعات مربوط به خريد و موجودي انبار سازمان را داشته باشيد مي توانيد هر يك از كارها را سر خود انجام داده و از كارهاي بيهوده اي كه وقت شركت را مي گيرد دوري كنيد.

پشتيباني براي زنجيره تامين

در دنياي امروزي سازماني موفق تر است كه خدمات پشتيباني قوي تري ارائه كند. در هر زمينه اي سازمان هاي متعددي فعاليت مي كنند پس بايد به فكر كارهايي باشيد تا رضايت مشتريان را به خود جلب كنيد. خدمات پشتيباني بايد انعطاف پذير بوده و كليه نيازهاي مراجعين را برطرف سازد. عودت دادن محصولات خريداري شده نيز تحت نظارت اين كارشناسان خواهد بود. در صورتي كه جنس تحويل داده شده به مشتري معيوب، اضافي يا كم و كاست داشته باشد بابد به شركت بازگردانده شود. محصول برگشت داده شده بايد در انبار مورد بررسي قرار گيرد.

اهميت زنجيره تامين

زنجيره تامين از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. امروزه زنجيره تامين به منزله نقطه اتصال شركت ها به يكديگر شناخته مي شود و به كسب و كار توليد كنندگان رونق بيشتري بخشيده است. توليدكنندگلني كه زنجيره تامين دقيق و به موقعي دارند خواهند توانست با نيازهاي جامعه هدف به خوبي آشنايي داشته و به دنبال توليد محصولات مورد نياز آنها باشند. سيستم مديريت زنجيره تامين به كليه اين امورات سرعت بخشيده و مديريت را براي مسئولين شركت سهولت خواهد بخشيد و به همين دليل از استقبال بسياري مواجه شد.

مديريت آسان اموال و دارايي هاي شركت

مديريت دارايي ها و اموال بخصوص در شركت هاي بزرگ همواره مشكلاتي داشته است. اطلاع نداشتن از عمر مفيد دارايي ها و همچنين نداشتن گزارشات كامل و دقيق از آنها باعث دلسرد شدن يك سرمايه گذار خواهد شد و در صورتي كه اين اطلاعات دقيق ارائه شوند بر سرمايه گذاري تاثير چشمگيري خواهند گذاشت. استفاده كردن از نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بهترين روش براي سيستمي كردن امورات و بهينه سازي آنها به شمار مي رود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه اطلاعات مربوط به شركت را در بر ميگيرد و مي توانيد هريك از امورات را در بخش مختص خود مديريت كنيد. اصلي ترين ويژگي اين نرم افزار، جلوگيري از هدر رفتن وقت و هزينه است. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت خواهد توانست كليه امورات، دارايي ها و اموال شركت را به صورت كامل تحليل كرده و گزارش آن را در اختيار مدير قرار دهد. طبيعتا اين نرم افزار باعث سوددهي بيشتر نيز خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.