يافتن منابع مناسب با سيستم مديريت زنجيره تامين

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

يافتن منابع مناسب با سيستم مديريت زنجيره تامين

۵۲ بازديد

صاحب هر شركت و موسسه اي طبيعتا تلاش دارد كه در مدت زمان كوتاهي نام شركت خود را در ميان بهترين ها به ثبت برساند و شرايط كنوني تحريم ها و... اين مسير را پرمشكل كرده اند. براي اينكه بتوان سازماني موفق داشت بايد از هدر رفت ها جلوگيري كرده و كليه امورات را به صورت بهينه انجام داد. سيستم خريد و تداركات يكي از نيازهاي هر سازمان است و با اين سيستم مي توانيد به راحتي امورات مربوط به خريد و تداركات را به انجام برسانيد. خريد و تداركات در هر يك از سازمان ها نقش اساسي در كيفيت خدمات ارائه شده خواهد داشت و به همين دليل استفاده كردن از اين نرم افزار هم سوددهي شركت را افزايش داده و هم مي تواند شما را براي رسيدن به قله هاي موفقيت ياري رساند. سيستم خريد و تداركات برنامه هاي متعددي دارد و هر يك از اين برنامه ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و مي توانيد بهترين مورد را براي سازمان خود انتخاب كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

سيستم خريد و تداركات

در سازمان هايي كه خريد اجناس و وسايل مطابق با نيازهاي آن صورت ميگيرد و هر يك از اجناس بايد مشخصات خاص خود را داشته باشند سيستم خريد و تداركات به كمك شما خواهد آمد. در حالت كلي سيستم خريد و تداركات ارتباط مستقيم با كليه نرم افزارهاي : انبارداري، سيستم هاي حسابداري و اموال و دارايي هاي ثابت دارد و به همين دليل مي تواند به صورت همه جانبه كليه امورات مربوط به خريد را مديريت كند. به دليل ارتباطي كه سيستم خريد و تداركات با ساير سيستم ها دارد كليه فرآيندهاي شركت مطلوب تر به انجام خواهند رسيد. نرم افزار خريد و تداركات با كليه اقلام مورد نياز سازمان آشنايي داشته و به دليل اطلاع از موجودي انبار، تمهيدات لازم را براي خريد محصول به صورت مستقيم به انجام خواهد رساند. سيستم خريد و تداركات داخلي باعث ايجاد ارتباط بين شركت با تامين كنندگان و ارائه دهندگان خدمات و كالا خواهد شد. اين سيستم فرآيند خريد كالا و تحويل آن به دست تامين كنندگان را از همان ابتدا مديريت خواهد كرد و مي توانيد در وقت نيز صرفه جويي داشته باشيد.

سيستم خريد و تداركات

افزايش بهره وري سازمان با استفاده از سيستم خريد و تداركات

سيستم خريد و تداركات به صورت يكپارچه با: سيستم اموال و دارايي هاي ثابت، سيستم هاي انبار و حسابداري عمل كرده و مديريت امورات را سهولت خواهد بخشيد. اين نرم افزار از كليه فرايندهاي كليدي سازمان پشتيباني كرده و باعث هدفمند انجام شدن كليه اين امورات خواهد شد. طبيعتا استفاده كردن از يك سيستم جامع براي ثبت درخواست خريد پس از اطلاع از موجودي و نيازهاي انبار باعث تسريع در امورات خريد مي شود. امكان امتيازدهي به تامين كنندگان باعث مي شود كه بتوانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. نرم افزار خريد و تداركات بخش عمده اي از فعاليت هاي سازمان را پوشش مي دهد و اين امر باعث كاهش ميزان خطا خواهد شد.

شما ميتوانيد با تهيه نرم افزارهايي نظير: نرم افزار حسابداري مالي، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداري فروش، نرم افزار تحليل صورت هاي مالي دقت خود را در مديريت سازمان خود به بالاترين سطح ممكن برسانيد.

سيستم مديريت زنجيره تامين

سيستم مديريت زنجيره تامين به عملكرد سازمان بهبود خواهد بخشيد و مديران شركت با استفاده از اين نرم افزار مي توانند راه رسيدن به موفقيت را هموارتر سازند. تصور كنيد كه شما با كليه نيازهاي مشتريان خود آشنا باشيد، در اين صورت حتما كليه توليدات شركت را بر مبناي تقاضا پايه ريزي خواهيد كرد. مديران ابتدا بايد مشخص كنند كه از چه معيارهايي براي مديريت تامين شركت استفاده مي كنند تا كليه برنامه ريزي ها بر پايه آن انجام شود. در حال حاظر كه فضاي رقابت در تمامي عرصه ها تنگ تر شده است شركت هاي توليدي مختلف در تلاش اند كه با ارائه محصولات متناسب با نياز مشتري، از رقيبان خود پيشي بگيرند. امروزه شركت ها به تنهايي توانايي رقابت با يكديگر را ندارند و نرم افزار هاي مختلف به كمك آنها آمده تا مديريتي ساده تر داشته و به عملكرد سازمان بهبود بخشند. سيستم مديريت تامين باعث شده كه مشتريان نيز بتوانند در مدت زمان كوتاه تري بهترين عملكرد را داشته و در نتيجه از سازمان رضايت داشته باشند.

سيستم مديريت زنجيره تامين

كمك سيستم مديريت زنجيره تامين به يافتن منابع مناسب

منظور از يافتن منابع مناسب همان انتخاب تامين كنندگان شركت است. منظور از اين امر همان تامين كنندگاني هستند كه براي تهيه خدمات و كالا مورد نياز براي توليد محصول مورد نياز شركت فعاليت مي كنند. پس از اينكه با تامين كننده قرارداد امضا شد مديران مي توانند از راه هاي مختلفي به كار آنها نظارت داشته باشند و نرم افزار مديريت زنجيره تامين مي تواند نظارت بر كار تامين كنندگان را ساده تر كند.

كمك سيستم مديريت زنجيره تامين به توليد

مديران زنجيره تامين وظيفه نظارت بر توليد، كيفيت محصول، بسته بندي، حمل و نقل و... را بر عهده دارند و اين امور بايد به صورت دقيق انجام شوند تا هم هزينه هاي سازمان مديريت شده و هم كليه امور در جاي خود انجام شود. اما طبيعتا امكان خطاي انساني نيز در اين صورت وجود خواهد داشت و سيستم مديريت زنجيره تامين اين امكان را به شما خواهد داد كه بتوانيد به راحتي گزارش كلي از كليه امورات مربوط به توليد تهيه كنيد. تمامي شركت ها ميزان توليد، كيفيت محصول و بهره وري كارگران را نيز مورد بررسي قرار داده و با استانداردهاي جهاني مقايسه مي كنند تا از عملكرد سازمان اطلاع داشته باشند و نرم افزار مديريت زنجيره تامين اين كار را ساده تر خواهد كرد.

برخي ديگر از نرم افزارهاي مديريتي كه از طريق شركت پوياسافت ارائه مي شوند: نرم افزار مديريت توليد پيماني، نرم افزار مديريت توليد، نرم افزار كارگزيني، نرم افزار مديريت منابع انساني

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت يكي از نيازهاي هر مجموعه اي است . در حالت كلي داشتن اين نرم افزار باعث سهولت در امورات مديريتي شده و مي تواند به عملكرد سازمان دقت بخشد. امكان هيچگونه اختلاف مالي در صورت استفاده از اين نرم افزار وجود نخواهد داشت. البته نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت صرفا جهت محاسبه دارايي ها و استهلاك آنها نيست و كليه اطلاعات: فروش، استهلاك قبل از موعد و تعميرات اموال نيز در آن ثبت مي شود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه امورات و عمليات مربوط به اموال از زمان خريد تا فروش را مديريت كرده و اطلاعات كاملي را در رابطه با آن ارائه خواهد كرد. كنترل اموال شعبه هاي ديگر كه در نقاط مختلف پراكنده شده اند از جمله معضلات شركت هاي بزرگ به شمار مي روند و سيستم اموال و دارايي هاي ثابت كليه اموال آنها را نيز كنترل خواهد كرد.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.