مديريت شركت به كمك نرم افزارهاي مديريتي

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

مديريت شركت به كمك نرم افزارهاي مديريتي

۴۶ بازديد

سيستم مديريت زنجيره تامين

سيستم مديريت زنجيره تامين به عملكرد سازمان بهبود خواهد بخشيد و مديران شركت با استفاده از اين نرم افزار مي توانند راه رسيدن به موفقيت را هموارتر سازند. تصور كنيد كه شما با كليه نيازهاي مشتريان خود آشنا باشيد، در اين صورت حتما كليه توليدات شركت را بر مبناي تقاضا پايه ريزي خواهيد كرد. مديران ابتدا بايد مشخص كنند كه از چه معيارهايي براي مديريت تامين شركت استفاده مي كنند تا كليه برنامه ريزي ها بر پايه آن انجام شود. در حال حاضر كه فضاي رقابت در تمامي عرصه ها تنگ تر شده است شركت هاي توليدي مختلف در تلاش اند كه با ارائه محصولات متناسب با نياز مشتري، از رقيبان خود پيشي بگيرند. امروزه شركت ها به تنهايي توانايي رقابت با يكديگر را ندارند و نرم افزار هاي مختلف به كمك آنها آمده تا مديريتي ساده تر داشته و به عملكرد سازمان بهبود بخشند. سيستم مديريت تامين باعث شده كه مشتريان نيز بتوانند در مدت زمان كوتاه تري بهترين عملكرد را داشته و در نتيجه از سازمان رضايت داشته باشند.

مزيت هاي سيستم مديريت زنجيره تامين

استفاده كردن از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مزيت هاي مختلفي براي سازمان ها خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهينه سازي قيمت اجناس يا خدمات

بسياري از محصولات مد يا فصلي، ميزان قيمت متغيري در مواقع مختلف دارند، براي مثال؛ ميزان تقاضا براي لباس گرم با شروع فصل سرما بيشتر مي شود و با پايان يافتن اين فصل ديگر طرفداري نخواهد داشت. هر سازماني كه اجناس يا خدمات فصلي يا وابسته به مد خود را در اوج تقاضا يا پس از آن با ارائه تخفيف به فروش نرساند مجبور به تخليه انبار و بروش با قيمت ارزان تر خواهد شد. سيستم مديريت زنجيره تامين به شما كمك مي كند كه قيمت گذاري مناسبي براي اجناس خود انجام داده و از انباشته شدن محصولات در انباري جلوگيري كنيد.

نرم افزار مديريت زنجيره تامين

شناسايي مشكلات قبل از وقوع

شناسايي نيازهاي جامعه هدف از جمله مهمترين كارهايي است كه صاحبان كسب و كار بايد به آن توجه داشته باشند. يك شركت معتبر و حرفه اي براي راضي نگه داشتن مشتريان خود محصولاتي ارائه مي كند كه بتواند همچنان آنها را راضي نگه دارد. اين پورد زماني حساسيت بيشتري پيدا مي كند كه مشتريان بيشتري يك محصول را به شركت عودت دهند. در اين صورت زنگ خطر به صدا در خواهد آمد و صاحبان كسب و كار با استفاده از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مي توانند به بررسي مشكل و رفع آن بپردازند.

بهبود وضعيت انبار

وضعيت انبار يكي از اصلي ترين دغدغه هاي مسئولين سازمان است. سيستم مديريت زنجيره تامين باعث خواهد شد كه به صورت لحظه به لحظه از موجودي انبار اطلاع داشته باشيد. اين سيستم به دليل اينكه باعث تحويل به موقع اجناس مي شود مشتري را به صورت پويا نگه داشته و برنامه ريزي دقيقي نيز انجام خواهد داد. همچنين اين سيستم امكان تاييد زمان تحويل اجناس خارج شده از انبار را به شما خواهند داد و از اين طريق مي تواند سفارشات بي نتيجه سازمان را كاهش دهد.

برخي از نرم افزارهاي مديريتي پوياسافت: نرم افزار خريد و تداركات، نرم افزار حسابداري مالي، نرم افزار مديريت انبار، نرم افزار موبايل انبار

تعريف دارايي به نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

امكان تعريف كليه دارايي هاي شركت به اين نرم افزار وجود دارد و مي توانيد تمامي اموال منقول و غير منقولي كه به نام شركت هستند را ثبت كنيد. امكان ثبت كليه اموال مصرفي كه در حال مصرف بوده و يا هيچ گونه استفاده اي ندارند نيز وجود دارد. امكان تعريف كردن ساختمان، مغازه، اتاق، طبقه و... كه مربوط به محل شركت و يا دارايي هاي آن مي شوند. امكان درخواست گزارش تفكيك شده براي هر واحد نيز وجود دارد. امكان تعريف كليه قوانين استهلاك اموال و دارايي ها وجود دارد و مي توانيد قوانين استهلاك را در قالب گروه بندي انجام شده اعمال نماييد.

ساختار كدينگ براي اموال

يكي از ويژگي هاي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت، ساختن كد براي هريك از اموال شركت يا سازمان است و به صورت خودكار و فرمت مورد نياز، عمل كدينگ را به انجام خواهد رساند. شما مي توانيد ساختار كد گذاري اموال و دارايي ها را تغيير داده و يا خودتان كد خاصي را براي انوال انتخابي خود تعيين كنيد.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

ثبت صورتجلسه هاي تغييرات اموال

اموال و دارايي هاي شركت يا سازمان خط قرمز نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت است و هرگونه تغيير در ساختار و مالكيت آنها بايد حتما به ثبت برسند. ثبت و اسكن صورتجلسه فروش اموال، قولنامه و واگذاري اماني از جمله ويژگي هاي مربوط به دارايي هاي ملكي هستند. ثبت و اسكن صورت جلسه حوادث اتفاق افتاده، ثبت و اسكن صورت جلسه بازگشت اموال اماني و يا عودت دادن آنها، ثبت و اسكن صورتجلسه اموال واگذار شده اماني و... از ديگر ويژگي هاي اين بخش هستند.

تعريف كردن سطح كاربران

يكي از مهمترين ويژگي هاي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت را مي توان تعيين سطوح براي كاربران دانست. يعني تنها مدير يا صاحب شركت نيست كه به اطلاعات دسترسي دارد و هر فردي مي تواند نقشي در آن داشته باشد. البته حيطه وظايف هر فرد بستگي به كار خاصي كه انجام مي دهد محدود شده است و مي تواند كارهاي خود را بر حسب حيطه وظايف به انجام برساند. كليه پرسنل اداري نيز مي توانند به اين نرم افزار دسترسي داشته باشند.

بخش ديگري از نرم افزارهاي كاربردي پوياسافت: نرم افزار دريافت و پرداخت، نرم افزار مغايرت بانكي، نرم افزار حسابداري فروش، نرم افزار حقوق و دستمزد

تاثير نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بر ميزان سود

جمع آوري اطلاعات گذشته شركت و همچنين ثبت تمامي رويدادهاي آن بر روي كاغذ طبيعتا كار دشواري است و نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت توانسته تا حد بسيار زيادي به اين كار سهولت بخشد. محاسبه ميزان سود خالص شركت نيازمند داشتن اطلاعات كامل استهلاك، ميزان هزينه ها، ميزان فروش، هزينه هاي جاري و... است ك كليه اين موارد در طبقه بندي هاي خاص در نرم افزار به ثبت مي رسند و مي توانيد تنها در عرض چند دقيقه به كليه آنها دسترسي داشته باشيد. براي درك بهتر اين موضوع يك دفتر بايگاني قديمي شركت را در نظر بگيريد، در اين دفتر چندين پرونده كنار يكديگر قرار مي گيرند و پيدا كردن حسابرسي هاي مد نظر شما كار ساده اي نيست و وقت بيشتري خواهد طلبيد. امكان هرگونه خطاي انساني نيز وجود دارد اما اين نرم افزار ميزان خطا را به صورت چشمگيري كاهش داده و طبيعتا باعث افزايش سوددهي شركت يا سازمان خواهد شد.

تاثير نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بر سود

مديريت آسان اموال و دارايي هاي شركت

مديريت دارايي ها و اموال بخصوص در شركت هاي بزرگ همواره مشكلاتي داشته است. اطلاع نداشتن از عمر مفيد دارايي ها و همچنين نداشتن گزارشات كامل و دقيق از آنها باعث دلسرد شدن يك سرمايه گذار خواهد شد و در صورتي كه اين اطلاعات دقيق ارائه شوند بر سرمايه گذاري تاثير چشمگيري خواهند گذاشت. استفاده كردن از نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بهترين روش براي سيستمي كردن امورات و بهينه سازي آنها به شمار مي رود. اين نرم افزار كليه اطلاعات مربوط به شركت را در بر ميگيرد و مي توانيد هريك از امورات را در بخش مختص خود مديريت كنيد. اصلي ترين ويژگي اين نرم افزار، جلوگيري از هدر رفتن وقت و هزينه است. اين نرم افزار خواهد توانست كليه امورات، دارايي ها و اموال شركت را به صورت كامل تحليل كرده و گزارش آن را در اختيار مدير قرار دهد. طبيعتا اين نرم افزار باعث سوددهي بيشتر نيز خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.