آشنايي با مزايا نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

آشنايي با مزايا نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

۵۱ بازديد

بخش هاي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است كه آن را با تمامي برنامه ها متمايز ساخته است. از جمله مهمترين ويژگي هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • دارايي ها: در اين بخش از نرم افزار اطلاعات كلي در رابطه با دارايي ها، محل دارايي، ميزان استهلاك و... به ثبت مي رسد.
  • اطلاعات پايه اموال: اين اطلاعات مربوط به قوانين استهلاك و حد پايين ميزان ارزش دارايي ها است و بايد كليه اين اطلاعات را تكميل نماييد.
  • برچسب اموال: امكان ايجاد برچسب براي كليه دارايي ها اداره يا سازمان وجود دارد و مي توانيد با استفاده از اين برچسب ها، اجناس خود را مشخص كنيد.
  • فهرست اموال: همانطور كه از نام آن پيداست، در اين بخش فهرست جامعي از تمامي اموال و دارايي هاي شركت را در اختيار خواهيد داشت و مي توانيد در كوتاه ترين زمان، اسناد و دارايي ها را بررسي كنيد.
  • گزارش اموال: ارائه گزارش توسط نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت از جمله اصلي ترين ويژگي هاي آن است. در اين بخش مي توانيد گزارش كلي از: استهلاك، دارايي ها، هزينه ها، اموال خريداري شده، اموال فروش رفته و... را مشاهده كنيد.

مزايا نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

استفاده كردن از نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت در حالت كلي باعث بهبود عملكرد سازمان خواهد شد. اما استفاده كردن از اين برنامه مزيت هاي ديگري نيز دارد كه از جمله مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • سرعت عمل بالا يكي از اصلي ترين مزيت هاي نرم افزار است و بدون هيچگونه وقفه اي اطلاعات را در اختيارتان قرار مي دهد.
  • بخش هاي تفكيك شده باعث مي شوند كه در هر زماني به بخش مورد نظر خود مراجعه كنيد.
  • ثبت كامل و كنترل اموال سازمان
  • گروه بندي كليه دارايي ها و طبقه بندي گزارشات اموال
  • اين نرم افزار از ماده ۱۴۹ كه مربوط به قوانين استهلاك است پيروي كرده و طبق آن عمل مي كند.
  • رعايت كردن و ثبت كليه امورات مربوط به دارايي هاي شركت اعم از: تعميرات اساسي، فروش، ارزيابي مجدد و...

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

اهميت زنجيره تامين

زنجيره تامين از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. امروزه زنجيره تامين به منزله نقطه اتصال شركت ها به يكديگر شناخته مي شود و به كسب و كار توليد كنندگان رونق بيشتري بخشيده است. توليدكنندگلني كه زنجيره تامين دقيق و به موقعي دارند خواهند توانست با نيازهاي جامعه هدف به خوبي آشنايي داشته و به دنبال توليد محصولات مورد نياز آنها باشند. سيستم مديريت زنجيره تامين به كليه اين امورات سرعت بخشيده و مديريت را براي مسئولين شركت سهولت خواهد بخشيد و به همين دليل از استقبال بسياري مواجه شد.

مزيت هاي سيستم مديريت زنجيره تامين

استفاده كردن از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مزيت هاي مختلفي براي سازمان ها خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهينه سازي قيمت اجناس يا خدمات

بسياري از محصولات مد يا فصلي، ميزان قيمت متغيري در مواقع مختلف دارند، براي مثال؛ ميزان تقاضا براي لباس گرم با شروع فصل سرما بيشتر مي شود و با پايان يافتن اين فصل ديگر طرفداري نخواهد داشت. هر سازماني كه اجناس يا خدمات فصلي يا وابسته به مد خود را در اوج تقاضا يا پس از آن با ارائه تخفيف به فروش نرساند مجبور به تخليه انبار و بروش با قيمت ارزان تر خواهد شد. سيستم مديريت زنجيره تامين به شما كمك مي كند كه قيمت گذاري مناسبي براي اجناس خود انجام داده و از انباشته شدن محصولات در انباري جلوگيري كنيد.

نرممديريت زنجيره تامين

شناسايي مشكلات قبل از وقوع

شناسايي نيازهاي جامعه هدف از جمله مهمترين كارهايي است كه صاحبان كسب و كار بايد به آن توجه داشته باشند. يك شركت معتبر و حرفه اي براي راضي نگه داشتن مشتريان خود محصولاتي ارائه مي كند كه بتواند همچنان آنها را راضي نگه دارد. اين پورد زماني حساسيت بيشتري پيدا مي كند كه مشتريان بيشتري يك محصول را به شركت عودت دهند. در اين صورت زنگ خطر به صدا در خواهد آمد و صاحبان كسب و كار با استفاده از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مي توانند به بررسي مشكل و رفع آن بپردازند.

برخي از محصولات شركت طرح انديشان پويا: پشتيباني از راه دور، نرم افزار مديريت توليد پيماني، نرم افزار صورت هاي مالي، نرم افزار حسابداري فروش

بهبود وضعيت انبار

وضعيت انبار يكي از اصلي ترين دغدغه هاي مسئولين سازمان است. سيستم مديريت زنجيره تامين باعث خواهد شد كه به صورت لحظه به لحظه از موجودي انبار اطلاع داشته باشيد. اين سيستم به دليل اينكه باعث تحويل به موقع اجناس مي شود مشتري را به صورت پويا نگه داشته و برنامه ريزي دقيقي نيز انجام خواهد داد. همچنين اين سيستم امكان تاييد زمان تحويل اجناس خارج شده از انبار را به شما خواهند داد و از اين طريق مي تواند سفارشات بي نتيجه سازمان را كاهش دهد.

چرا به سيستم خريد و تداركات نياز داريم؟

بسياري اين سوال را دارند كه چرا بايد سيستم خريد و تداركات را راه اندازي نموده و براي شركت استفاده كرد؟ يك سازمان يا موسسه براي رسيدن سريع تر به موفقيت نياز به اين سيستم خواهد داشت. در ادامه به بررسي علت هاي نياز به اين نرم افزار پرداخته ايم:

  • فرآيند خريد و تداركات به صورت كامل مكانيزه خواهد شد.
  • محاسبه بهاي تمام شده براي اقلام وارداتي
  • در طول فرآيند واردات باعث مديريت كليه اجناس وارداتي مي شود.
  • شفاف سازي ميزان موجودي هاي انبار و تامين كنندگان. نمايش كليه قبض ها و دستورات پرداخت قبض

سيستم خريد و تداركات

امكانات سيستم خريد و تداركات

در اين بخش مي خواهيم امكانات و ابزارهاي سيستم خريد و تداركات را مورد بررسي قرار دهيم. در ادامه به بررسي امكانات اين نرم افزار پرداخته ايم:

  • با توجه به نوع كالاي مورد نياز خود مي توانيد درخواست خريد ثبت كنيد.
  • تجميع خدمات و درخواست هاي خريد كالا
  • اين نرم افزار مي تواند كليه سفارش هايي كه در راه است را نيز محاسبه كرده و به اطلاعتان برساند.
  • ارزيابي تامين كنندگان بر حسب پارامتر هايي كه به سيستم تعريف كرده ايد
  • ارائه گزارش كلي از خريد ها بر حسب تاريخ و زمان ثبت درخواست
  • مشخص كردن مراكز هزينه و پروژه ها و همچنين موجودي دقيق انبار
  • بر مبناي بودجه اي كه براي تداركات در نظر گرفته شده است عمليات خريد را مديريت خواهد كرد.
  • براي ثبت اطلاعات در هر يك از استاد مي توانيد فرم مخصوص را با استفاده از فرم ساز تهيه كنيد.
  • به صورت دلخواه مي توانيد انواع گزارش هاي مورد نياز را با استفاده از اپليكيشن گزارش ساز تهيه كنيد.

ساير محصولات پوياسافت: نرم افزار حسابداري انبار، نرم افزار توليد پيماني، سيستم خزانه داري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.