مزاياي نرم افزار موبايل انبار چيست؟

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

مزاياي نرم افزار موبايل انبار چيست؟

۲۸ بازديد

نرم افزار BOM

از آنجا كه در سازمان هاي توليدي و صنعتي تنوع محصولات بسيار زياد مي باشد ; وفرمولاسيون ساخت هر كدام از آنها بسته به سياست سازمان; نوع سفارش محصول; روش توليد آن و ممكن است متفاوت باشد; بنابراين جمع آوري و آرشيو اطلاعات درختواره محصول (نرم افزار BOM)بسيار مهم و حياتي محسوب مي شود.

BOM مخفف عبارت(Bill Of Material) يعني درختواره مواد و قطعات مربوط به توليد يك محصول است.

فرمول ساخت BOM

bill of material يا در اصطلاح BOMفرمول تشكيل دهنده كالاي توليدي است كه در آن مقدار مواد يا كالاهاي تشكيل دهنده كالاي توليدي تعريف ميشود علاوه بر مواد سربار و خدمات ، هزينه نيز در اين بخش موثرند .

ويژگي هاي نرم افزار BOM

  • بررسي و كاهش ضايعات، دوباره كاري ها، توقفات و ...
  • آرشيو مدارك سازمان و امكان دسترسي به اين مدارك در كليه سطوح سازمان
  • برنامه ريزي توليد محصولات براي پاسخگويي مناسب در زمان خواست مشتري
  • افزايش بهره وري از طريق بهبود شرايط كاركنان، تعميرات و نگهداري به موقع ماشين آلات و قالب ها و كاهش فعاليت هاي متفرقه پرسنل

نرم افزار مديريت انبار

انبارداري ، قسمتي مهم از اجزاء حياتي هر كسب و كار است كه در كنار سيستم هاي حسابداري، فروش، خريد، اموال، مديريت ارتباط با مشتري و ... تكميل كننده حيات و مايه پيشرفت آن خواهد بود
نرم افزار مديريت انبار به مديريت بهينه عمليات انبار و توليد كمك شاياني مي كند. عمليات انبارداري و حسابداري انبار شامل فعاليتهاي مهمي نظير مديريت انبار، جانمايي كالا، مديريت موجودي، ثبت ورود و خروج كالا، قيمتگذاري و حسابداري مواد و كالا، مديريت درخواستها و سفارشگذاري، انبارگرداني و... است

به منظور مديريت موجودي انبار و كنترل دارايي هاي تعدادي و ريالي آن، استفاده از نرم افزار مديريت انبار امري مهم و ضروري است. از آنجا كه اقلام موجود در انبار و حسابداري انبار ارتباط مستقيمي با ديگر بخشهاي شركت هاي توليدي و بازرگاني دارد ؛ استفاده از نرم افزار حسابداري يكپارچه با ديگر زيرسيستم ها براي كسب وكار مزيت مهمي به حساب مي آيد.

نرم افزار مديريت انبار

نرم افزار موبايل انبار

شناسايي و رديابي كالاها بهوسيلهي فناوري باركد و استفاده از اطلاعات موجود در باركد براي ثبت اتوماتيك اسناد انبار، از جمله دغدغههاي مهم كسبوكارها است و پاسخ به آن منجر به افزايش سرعت و دقت در انجام عمليات جاري انبار ميشود.

مزاياي نرم افزار موبايل انبار

  • پشتيباني از باركدهاي ثابت و متغير در ثبت اسناد انبار
  • واسط كاربري متناسب با انواع ترمينال دستي
  • صدور اسناد انبار بر اساس مجوزهاي ورود و خروج كالا
  • چاپ باركد از طريق سيستم
  • پشتيباني از باركدخوان ثابت و بيسيم
  • يكپارچگي با سيستم انبار، فروش و تداركات

همچنين، راهكار مديريت موجودي كالا داراي واسط كاربري متناسب با انواع ترمينالهاي دستي بوده و به كاربران اين امكان را ميدهد تا عمليات انبارداري را به صورت سيار انجام داده و در زمان دلخواه اطلاعات را به صورت آنلاين يا آفلاين در نرم افزار موبايل انبار منتقل كند

نرم افزارهاي مديريت منابع مالي

مديريت منابع مالي متشكل از متدهايي است كه چرخه ي مالي زندگي ما را تامين ميكند و ميتواند يك شماي كلي از وضعيت اقتصادي به ما دهد. فعاليت هاي مالي در هر مجموعه اي از مهمترين و پيچيده ترين كارها به حساب مي آيد و كليه واحدهاي اقتصادي بايد يك مدير متخصص براي انجام كارهاي مالي داشته باشند. با نرم افزارهاي مديريت منابع مالي پويا به راحتي مي توانيد فعاليتهاي مالي سازمان خود را سازماندهي، هدايت و كنترل نمائيد.

نرم افزار حسابداري ارزي

امروزه بسياري از كسب و كارها فعاليت اقتصاد جهاني دارند و حتي كوچكترين بنگاه ها گاهي نياز به كار در بيش از يك ارز دارند. اين بدان معني است كه صاحبان كسب و كار نياز به نرم افزار حسابداري با امكان پشتيباني از چندين ارز را دارد.

نرم افزار حسابداري ارزي با تعريف ارز، كنترل و مديريت تبادلات ارزي نقش بسيار مهمي در جهت صادرات كالاي توليدي، گسترش فعاليت كسب و كارها و به دست آوردن سود بيشتر، ايفا ميكند.

نرم افزار حسابداري ارزي

قيمت نرم افزار حسابداري

امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي و گسترش كسب و كارها و پيچيده شدن حساب هاي مالي و حسابداري، بيشتر كارخانه هاي توليدي، ادارات، سازمان ها و شركت ها، براي به دست آوردن اطلاعات دقيق تر و سريع تر شدن كار، از نرم افزارحسابداري استفاده مي كنند، خوشبختانه نرم افزارحسابداري تمام اطلاعات بستانكارها، بدهكارها، صندوق تنخواه گردان، و تمام هزينه هاي مصرفي و حقوق كارمندان سازمان را به درستي محاسبه كرده و يك گزارش قابل فهم و دقيق و درست دراختيار مديرمالي يا حسابدار قرار مي دهد.

درنتيجه ديگر شبه اي در امورات مالي به وجود نمي آيد، و براحتي مي توانيد تمام گزارشات مالي را به مديرعامل و يا رئيس شركت ارائه دهيد. اما دغدغه اي كه در حال حاضر بيشترمديران دارند، اين است كه با ورود نرم افزارهاي حسابداري فراوان در بازار، انتخاب و خريد يك نرم افزار حسابداري، سخت است، در نتيجه ما نرم افزار حسابداري پويا را به شما معرفي مي نماييم، با اطمينان مي توان گفت كه قيمت نرم افزار حسابداري پويا، با توجه با قابليت ها و ويژگي هاي آن، خيلي مناسب مي باشد.

نرم افزارهاي مديريت منابع انساني

باتوجه به فضاي رقابتي در كسب وكارهاي امروز منابع انساني به عنوان يك مزيت رقابتي در سازمانها و ارزشمندترين سرمايه يك كسب وكار محسوب ميشود. نرم افزار پرسنلي ، سيستمي بوده كه راهكاري نظاممند براي مديريت سرمايه هاي انساني ميباشد.

انتخاب سيستم پرسنلي يكپارچه اثربخش، تمام نيازهاي كسب و كار در انجام و مديريت فرآيندهاي پرسنلي مانند ثبت ورود و خروج، نظارت بر مرخصيها و مأموريتها، نگهداري اطلاعات پرسنل، پيادهسازي روان سيستم حقوق و دستمزد و تسهيل فرآيندهاي جذب را بهطور كامل مرتفع مينمايد. با راهكار نرم افزارهاي مديريت منابع انساني پويا به راحتي مي توانيد بابت جذب، حفظ و نگهداشت، آموزش و ايجاد انگيزه در كاركنان برنامه ريزي كنيد.

نرم افزارهاي مديريت منابع انساني 

نرم افزار حقوق و دستمزد

يكي از كاربردي ترين نرم افزارهاي شاخه حسابداري، نرم افزار حقوق و دستمز مي باشد، كه بيشتر شركت و كارخانه ها كه تعداد كاركنان آنها قابل توجه مي باشد، براي راحتي كار و پرداخت به موقع و درست حقوق پرسنل خود، از نرم افزار حقوق و دستمزد (سيستم دريافت و پرداخت) استفاه مي نمايند.

اين نرم افزار بسيار كاربردي و موثر است، همچنين نحوه كار با آن خيلي آسان و كاربرپسند مي باشد. نرم افزار حقوق و دستمزد پويا داراي قالبيت هاي خاص و منحصر به فردي مي باشد و هر ماه گزارش كاملي از پرداخت حقوق پرسنل ها را به شما مي دهد.

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني

شركت طرح انديشان پويا سافت، يكي از شركت هاي نرم افزاري مي باشد كه در حوزه ي توليد و طراحي نرم افزارهاي كاربردي فعاليت دارد، يكي از نرم افزارهاي كاربردي و پرفروش پويا، نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني با قابليت هاي خاص براي هر سازمان و يا نهاد مي باشد، كه طرفداران زيادي دارد، همچين اگر شما موردي يا گزينه خاصي داريد كه مي خواهيد به قابليت و ويژگي هاي نرم افزار اضافه گردد، تيم برنامه نويس ما براحتي نرم افزار سفارشي شما را طراحي كرده به موقع به شما تحويل خواهد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.