نرم افزار موبايل انبار چيست؟

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

نرم افزار موبايل انبار چيست؟

۴۰ بازديد

نرم افزار خزانه داري

با توجه به اهميت موضوع و همچنين تنوع شيوههاي دريافت و پرداخت امروزي، نرم افزار خزانه داري و يا همان نرم افزار دريافت و پرداخت به گونهاي طراحي شده است كه از كليه روشهاي دريافت و پرداخت پشتيباني مينمايد. نرم افزار خزانه داري كه با نام نرم افزار دريافت و پرداخت نيز شناخته مي شود با تعريف منابع و مصارف وجوه نقد گزارشات كاملي را براي برنامه ريزي مالي به مديران ارائه ميكند.
سيستم خزانه داري در حقيقت يك نرم افزار كاربردي است كه فرآيندهاي مالي يك مجموعه را خودكار مي كند. نرم افزار خزانه داري به شركتها و سازمانها كمك ميكند تا فعاليتهاي مالي خود، مانند جريان نقدي، بدهي ها، داراييها و سرمايهگذاريها را بهطور خودكار مديريت كرده و ريسكهاي موجود در اين حوزه را به حداقل رسانده و به تعهدات مالي خود به موقع عمل كنند.

امكانات نرم افزار خزانه داري

  • مديريت بانكها ، شعبه ها و حسابها
  • فرآيند دريافت، پرداخت و استرداد اسناد تضميني
  • امكان خروجي كليه اطلاعات ثبت شده به بصورت اكسل
  • امكان تعريف اطلاعات مربوط به دسته چك و كنترل چكهاي صادر شده
  • ورود اسناد نزد صندوق در زمان شروع به كار با نرم افزار خزانه داري
  • مشاهده گزارش مديريتي تاريخچه فعاليت كاربران در محيط هاي نرم افزار
  • امكان دريافت دستور دريافت و پرداخت و دستور اخذ و ارائه ضمانتنامه از نرمافزار قراردادها و نيز ساير نرمافزارهاي خارج از ديدگاه

نرم افزار خزانه داري

نرم افزار حسابداري فروش

حسابداري فروش، به كليه عمليات حسابداري مرتبط با فروش كالا و برگشت فروش كالا اطلاق ميشود كه در طي آن عمليات حسابداري، اسناد فروش و برگشت از فروش مرتبط، دسته بندي و تبديل به سند حسابداري ميگردد و در يك مجموعه، از اهميت بالايي برخوردار است. در فرآيند فروش متغيرهاي زيادي مانند كالا، مشتري، شرايط پرداخت، پراكندگي جغرافيايي و... تاثيرگذار هستند كه تبادل اطلاعات اين عوامل با ساير واحدها اهميت زيادي دارد.

امكانات نرم افزار حسابداري فروش

  • قابليت گروه بندي مشتريان براساس ساختار مورد نظر كاربر
  • امكان تعريف كارتخوان هاي بانكي و اتصال آنها به نرم افزار
  • گزارشهاي متنوع از خريد مشتريان جهت شناسايي مشتريان وفادار
  • مديريت كاربران و پرسنل مجموعه و كنترل دسترسي كاربران به تمام قسمت ها

نرم افزار حسابداري فروش

نرم افزار حسابداري انبار

نرم افزار حسابداري انبار وظيفه مديريت گردش كالا در سازمانهايي با ابعاد متفاوت را دارد. اين سيستم به گونه اي طراحي شده كه از زمان درخواست كالا تا تحويل به صورت مكانيزه انجام ميشود و ارتباط دو طرفه با نرمافزهاي جانبي نظير مديريت اموال و خريد و تداركات را برقرار ميكند.
نرم افزار حسابداري انبار پويا با امكانات منحصر به فردي كه در اختيار دارد، به شما كمك ميكند تا به صورت آفلاين و آنلاين و در هر زمان و مكان به مديريت انبار خود بپردازيد، از ميزان و تعداد كالاها آگاه شويد، اخطارهاي هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدني و يا اتمام موجودي كالاها دريافت كنيد، اسناد حسابداري انبار را به صورت خودكار توليد كنيد و با استفاده از ويژگيهاي مشخصه شناور، سريال، باركد و تعريف مكان فيزيكي كالا در انبارهاي مختلف، زمان مورد نياز براي دسترسي به يك كالا و يا ارائه خدمات پس از فروش يك كالا را تا حد زيادي كاهش دهيد.

نرم افزار قيمت گذاري انبار

اگر با نرم افزار قيمت گذاري انبار آشنا باشيد حتما ديده ايد كه چندين روش براي تعيين بهاي تمام شده كالاي فروش رفته و قيمت گذاري موجودي كالا در سيستم انبار وجود دارد. قيمت گذاري اسناد انبار به اين معنا است كه براي يك كالا تعيين قيمت شود يا به صورت دستي يا به صورت خودكار. سيستم قيمت گذاري انبار و قيمت گذاري كالا از اين حيث قابل اهميت است كه ما مي توانيم قيمت خريد و فروش كالايمان را داشته باشيم واز اين طريق حاشيه سودمان را بدست آوريم. اين امر باعث مي شود كه قدرت مانور بيشتري روي قيمت فروش و جذب مشتري داشته و سودآوري بيشتري براي بنگاه داشته باشيم .

نرم افزار حسابداري انبار

نرم افزار مديريت انبارداري

نرم افزار مديريت انبارداري، مديريت كليه انبارهاي عمومي و خصوصي از جمله: اصناف، شركتهاي تجاري و ... كه نياز به گزارش دقيقي از وضعيت انبار و موجودي و مقادير وارد شده و صادر شده، موجودي آماده فروش، اقلام ناياب و فاسد شده، ضايعات و انبارگرداني در سطوح مختلف را دارد، شما براحتي با يك سيستم مديريت انبارداري ميتوانند كنترلهاي لازم را بر ورود و خروج كالاهاي مهم خود را داشته باشند.
هدف از توليد نرم افزار مديريت انبارداري ثبت دقيق گردش كالا و امكان دسترسي راحت به گزارشات و امكان كنترل دقيق بر گردش كالا است. با مكانيزه كردن سيستم انبارداري، وظايف انباردارها خيلي آسان شده است.

نرم افزار انبار تعدادي

نرم افزار انبار تعدادي يك سيستم انبارداري است. در اين نرم افزار حساب وجود ندارد و فقط مخصوص موجودي انبار كالاهاست و بصورت تعدادي موجودي انبار را در هر لحظه داريم. برتري نرم افزار انبار تعدادي موجود در بازار، در قدرت طراحي كدينگ كالا و نحوه ارتباط دهي آن با ساختار حسابداري مالي است، اين نرم افزار در بخش مربوط به طراحي كدينگ كالا به ابزاري بدون محدوديت در لايه بندي و تعداد كاراكتر متصل مي باشد و علاوه بر آن مي توان در هر يك از لايه هاي اصلي خود ساختار متفاوتي را اختصاص داد.

نرم افزار مديريت انبارداري

نرم افزار موبايل انبار

نرم افزار موبايل انبار براي شناسايي و رديابي كالاها به وسيله ي فناوري باركد و استفاده از اطلاعات موجود در باركد براي ثبت اتوماتيك اسناد انبارو غيره كاربرد دارد. سيستم موبايل انبار همچنين راهكار مديريت موجودي كالا از واسط كاربري متناسب با انواع ترمينال دستي برخوردار بوده وانباردارها مي تواندد عمليات انبارداري را بصورت آنلاين در هر مكان و زماني اطلاعات را به شكل آنلاين يا آفلاين گزارش دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.