مزاياي استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

مزاياي استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد

۳۳ بازديد

مديريت منابع انساني نقشي است كه در هر سازماني كه بيش از يك نفر عضو داشته باشد، به عبارتي، حتي در يك سوپرماركت بسيار كوچك هم همچنان بخش عمدهاي از وظايف مدير منابع انساني، قابل پيگيري و اجراست. معمولا مديريت منابع انساني در حوزه سازمانها و كسب و كارهاي متوسط و بزرگ است اما اگر چه عموماً در يك شركت كوچك، سمتي به عنوان مدير منابع انساني وجود ندارد، ولي مديريت منابع انساني بخشي از وظايف مدير اجرايي يا مديرعامل سازمان است.

نرم افزار مديريت منابع انساني، نه تنها يك دستيار براي وظيفه سازمان، بلكه بسياري از وظايف پرسنل مجموعه را نيز به عهده دارد، همچنين با نظارت بر فرآيندهاي جذب و استخدام نيروهاي جديد و ورودي و خروجي هاي سازمان، كيفيت نيروي انساني را تضمين دارد. از طرف ديگر بخشي از فرآيندهاي حفظ و بهبود عملكرد پرسنل سازمان، مربوط به فرايندهاي ارزيابي درون سازماني است كه منجر به بهبود عملكرد و توانايي هاي پرسنل سازمان مي گردد.

به همين دليل نرم افزارهاي مديريت منابع انساني بايد بتوانند با تمركز بر پرسنل و تيم هاي موجود در شركت و با جستجوي مناسب به بهينه ترين شكل ممكن، منابع انساني موجود در سازمان را به بخش هاي مختلف سازمان و پروژه ها تخصيص مي دهد.

مديريت انبار- نرم افزار مديريت انبار- نرم افزار انبارداري- نرم افزار موبايل انبار

مديريت انبار

انبارداري را بايد يكي از مهم ترين مواردي دانست كه در مديريت نوين بايد به آن توجهي خاص داشته باشيد. متخصصان تجارت از انبارداري به عنوان مغز سازمان خود ياد مي كنند، يعني بخشي كه اهميت زيادي دارد و اگر كارها و گزارشات اين بخش به طور منظم و دقيق انجام نشود، ديگر قسمت هاي سازمان شما هم با مشكل روبرو خواهند شد، به همين دليل مديريت انبار،يكي از وظايف مهم سازمان محسوب مي شود.

در هر سازمان، اداره يا شركتي متناسب با نوع فعاليت شما، انبارداري هم متفاوت خواهد بود، اما باز هم نرم افزار مديريت انبار اهميت ويژه اي دارد و نمي توان از آن غافل شد. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد، سازماني پويا داشته باشيد و به اهدافي كه براي خود تعيين كرده ايد، در زمان مشخصي دست پيدا كنيد، مديريت انبار را بسيار جدي بگيريد و به همين دليل در ادامه مطالب ديگري را در رابطه با قيمت نرم افزار انبارداري موضوع بيان خواهيم كرد.

نرم افزار مديريت انبارداري

از راهبردهاي ويژه اي كه مديران انبار براي استفاده بهينه از منابع خود در انبارها استفاده از يك سيستم برنامه ريزي انبارداري خواهد بود. بخش قابل توجهي از دارايي هاي مراكز توليدي و بازرگاني در انبار انباشته شده و نياز به يك مديريت مناسب خواهند داشت.

نرم افزار مديريت انبار به خوبي دغدغه مديران را براي مديريت صحيح منابع و كالاهاي خود برطرف خواهد كرد. شما با داشتن يك سيستم مديريت انبارداري مناسب مي توانيد ورودي و خروجي كالاها در انبارها و همچنين موجودي، جانمايي كالا و قيمت گذاري و سفارش گيري را به خوبي تحت كنترل داشته باشيد.

با توجه به اهميت ورود و خروج كالاها از شركت ها و سازمان ها مديران سعي مي كنند با بهره مندي از يك سيستم دغدغه هاي خود را كاهش دهند. استفاده از سيستم مديريت انبارداري به مديران كمك مي كند كه با دقت بسيار بالا و كاهش هزينه ها بتوانند دسترسي مناسبي به اطلاعات مربوط به كالاهاي خود داشته باشند. براي اطلاع از قيمت نرم افزار انبارداري با ما تماس بگيريد.

نرم افزار موبايل انبار

با پيشرفت علم و تكنولوژي شاهد اين هستيم كه بسياري از كارها ساده تر شده اند، انبار گرداني هم يكي از كارهايي است كه با استفاده از سيستم موبايل انبار و نرم افزار مديريت توليد بسيار ساده شده است. شما به سادگي و بدون نياز به هيچ امكانات خاص و گران قيمتي مي توانيد مديريت انبار خود را با استفاده از گوشي هاي همراه خود بر عهده داشته باشيد.

شما با استفاده از نرم افزارموبايل انبار به سادگي مي توانيد؛ مديريت فرآيند هاي ورود، خروج، شمارش كالا و انبارگرداني را انجام دهيد، اين كار با استفاده از سيستم باركد خواني و همچنين RFID انجام مي شود. به طور كلي مكانيزه كردن انبار داري باعث مي شود كه زمان كمتري را براي اين كار صرف كنيد و البته مزيت هاي بيشتري براي شما وجود خواهد داشت.

نرم افزار حسابداري

يكي از چالشهاي بزرگ هر سازمان، مديريت بخشهاي مالي و مديريت حسابداري است. نرم افزار حسابداري، يك برنامه كاربردي است كه به سازمان اجازه مي دهد تا جريان پول را براي بررسي و حسابرسي داخلي و خارجي ثبت كند. نرم افزار حسابداري خوب براي كارآفريناني كه مي خواهند كسب و كار خود را به سمت موفقيت هدايت كنند، ضروري است.

مزاياي نرم افزار حسابداري

  • افزايش دقت در انجام محاسبات
  • امنيت داده هاي مالي
  • شفافيت مالي كامل
  • افزايش سرعت
  • كاهش هزينه ها
  • كاهش ماليات
  • ارائه انواع گزارشات
  • و ...

انواع نرم افزار هاي حسابداري

  • نرم افزار حسابداري فروش
  • نرم افزار حسابداري چند ارزي
  • نرم افزار حسابداري مالي

در ادامه به بررسي نرم افزار حسابداري چند ارزي مي پردازيم. جهت آشنايي با ديگر نرم افزار هاي حسابداري به سايت پويا سافت مراجعه نماييد.

نرم افزار حسابداري چند ارزي

فعاليت اقتصادي با ساير كشور ها ما را مجبور مي كند تا با ساير ارزها نيز سر و كار داشته باشيم و هنگامي كه با اين مورد روبرو هستيم علاوه بر نگهداري اطلاعات بر مبناي ريال ميبايست گزارشاتي را بر اساس ارز خريداري شده نيز داشته باشيم. نرم افزار حسابداري چند ارزي بخشي سيستم جامع حسابداري است كه امكان مديريت اسناد چند ارزي و معاملات ارزي را براي شما ارائه ميكند.

براي شركت ها يا سرمايه گذاراني كه چندين ارز را اداره مي كنند و مدام در حال معاملات بين المللي هستند تعامل نرخ ارز و تبديل آن ها ميتواند بسيار كار پيچيده و سختي باشد. بنابراين نرم افزار حسابداري چند ارزي به منظور رفع مشكلات تبادلات چند ارزي توليد شده است.

كاربرد هاي نرم افزار حسابداري چند ارزي

  1. نگهداري اطلاعات ارزي حساب اشخاص
  2. امكان ثبت چند نرخ ارز در يك روز
  3. داده ها در هركجا و هر زمان در دسترس هستند و اظهارنامه هاي مالي شما آماده هستند.
  4. تخصيص نوع ارز به حساب هاي تسعير پذير در سطح معين و تفصيل در نرم افزار حسابداري چند ارزي
  5. با نرم افزار حسابداري ارزي شما به سرعت مي توانيد عملكرد ارزي را در ميان نهادها مقايسه كنيد و به مديريت سفارشات خارجي بپردازيد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد از جمله بخش هاي مهم در هر شركت مي باشد و كارفرمايان بايد كنترل بسيار دقيقي بر روي حقوق و دستمزد شركت خود داشته باشد. به علاوه كارمندان هر سازمان انتظار دارند كه حقوق و مزاياي آن ها به صورت دقيق و منظم محاسبه شود. با توجه به اين شرايط، انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب در اين زمينه كمك شاياني خواهد بود، زيرا هر مجموعه با توجه به نوع فعاليت داراي شرايط خاصي در مبحث حقوق و دستمزد مي باشد.

امكانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تعريف كارگاههاي متعدد براي هر شركت
  • تشكيل پرونده مستندات هر يك از پرسنل
  • امكان ثبت پرونده پرسنلي و استخدامي همراه با قابليت الصاق عكس
  • امكان تهيه و چاپ قرارداد كار پرسنل مطابق با استاندارد قانوني وزارت كار
  • معرفي انواع استخدام (ساعتي، دائمي، بيمه شده، اقماري، قراردادي شغل دوم و مشاورهاي)

نرم افزارهاي صورت مالي

نرم افزار صورت هاي مالي ( استاندارد ، تجميعي و تلفيقي) با هدف ارائه خدمات گزارشگري مالي به سازمانهاي هلدينگ، شركتها و سازمانهاي دولتي، شركتهاي بورسي و سازمانهاي با بيش از يك شعبه تهيه و توليد شده است. صورت هاي مالي، داده هاي مهم مالي را در مورد هر يك از جنبه هاي فعاليت يك شركت ثبت مي كنند. به اين ترتيب، آنها مي توانند براساس عملكرد گذشته، جريان ها را ارزيابي كنند و پيش بيني هاي لازم براي آينده را انجام دهند.

به طور كلي، سه صورت مالي اصلي ايجاد و نگهداري مي شود و از اصول حسابداري پذيرفته شده است: ترازنامه، صورت درآمد و صورت جريان وجوه نقد. جهت آشنايي كامل با هريك از موارد فوق به سايت پويا سافت مراجعه نماييد.

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني

سيستم برنامه ريزي منابع سازماني ( Enterprise resource planning )يا به اختصار نرم افزار ERP عبارت است از برنامه ريزي، كنترل و مديريت تمامي منابع سازماني در شركت هاي توليدي و خدماتي براي ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتريان. ERP معمولاً به عنوان دسته اي از نرم افزارهاي مديريت مشاغل ( به صورت مجموعه اي از برنامه هاي يكپارچه ) شناخته مي شود كه سازمان مي تواند از آنها براي جمع آوري ، ذخيره ، مديريت و تفسير داده ها از بسياري از فعاليت هاي تجاري استفاده كند.

مزاياي نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني

  • بهبود عملكرد كلي سازمان
  • مديريت كسب و كار
  • مديريت ارتباط با مشتري
  • افزايش ارتباطات
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.