نرم افزار انبار تعدادي چيست؟

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

نرم افزار انبار تعدادي چيست؟

۴۷ بازديد

مديريت موجودي و چرخه كالا در واحدهاي بازرگاني و توليدي يك الزام است و در اين راستا، بررسي امور و فرايندهاي انبارگرداني در بخش مربوط به طراحي كدينگ كالا از اهميت خاصي برخوردار بوده و نياز مبرم به نرم افزار انبار تعدادي احساس مي شود.نرم افزار انبار تعدادي با هدف مديريت نگهداشت دقيق كالاها از نظر تعدادي و به منظور تسهيل و افزايش دقت و سرعت عمليات انبارداري طراحي و پيادهسازي شده است. با اين نرمافزار ميتوان تمامي عمليات انبارداري را كه قبلاً با رسيد و حواله و كاردكس كاغذي انجام ميگرفت، طبق آخرين استانداردهاي موجود مكانيزه كرد.

امكانات نرم افزار انبار تعدادي

  1. معرفي كالاها از طريق فايل
  2. كنترل و مديريت صحيح موجودي كالاها
  3. امكان ثبت سريال و كد رهگيري جهت كليه تراكنشهاي انبار
  4. امكان كنترل كليه تراكنشهاي انبار با ثبتهاي مالي مرتبط و گزارش مغايرت به تفكيك انبار
  5. و ...

نرم افزار حقوق و دستمزد پويا محاسبه آسان دستمزد پرسنل ها

با پيشرفت بزرگتر شدن شركتها و سازمانها، محاسبه و پرداخت به موقع حقوق كارمندان دشوار شده است، مديران و يا حسابدار سازمان هابه راحتي نمي توانند حقوق پرسنل خود را محاسبه نمايند، چون وقت كافي براي اين كار ندارند، اين جاست كه نياز به يك نرم افزار حقوق و دستمزد جامع و كامل دارند كه بتواند تمام ساعات كاري، ساعت هاي دقيق مرخصي، سنوات و بيمه و ميزان حقوق هر فرد محاسبه كرده و گزارش دقيق به حسابدار ارائه دهد تا بتواند دستمزد پرسنل راغ به موقع پرداخت نمايد. نرم افزار حقوق و دستمزد پويا سافت، يكي از بهترين نرم افزارها با قابليت هاي ويژه ي اتصال به نرم افزار حسابداري مي باشد كه طرفدارن زيادي دارد.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

بايد ذكر كنيم كه ثبت اطلاعات كامل و دقيق از كليه اموال و دارائي هاي شركت و ثبت اسناد مربوط به استهلاك اموال، جزء فرآيندهاي مهم در هر سازمان است، كه در انجام كارهاي نظارتي و كنترل بودجه توسط مديران تاثير مي گذارد. بنابراين براي جلوگيري از صرف هزينه هاي زياد جهت جمع آوري و كنترل اطلاعات مربوط به اموال شركت استفاده از سيستمهاي يكپارچه اموال ضروري مي باشد. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت پويا سافت با قابليت ويژه ي مربوط به اموال و استهلاك اموال و ارائه گزارشات حسابداري اموال، امكان مديريت جامع اموال به صورت يكپارچه را فراهم مي نمايد.

حسابداري اموال و دارايي ثابت، فرآيند رديابي و نگهداري داراييها و تجهيزات فيزيكي (زمين و ساختمانها، وسايل نقليه موتوري، مبلمان، تجهيزات اداري، رايانهها، لوازم جانبي و تجهيزات، كارخانه و ماشينآلات) كسب و كارها مي باشد.

 

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت


مزاياي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

  • كنترل هوشمند داراييها
  • رهگيري لحظهاي اموال
  • ارسال گزارشهاي استاندارد

خريد نرم افزار حسابداري براي مديريت بهتر كسب وكارها

امروزه نرم افزار حسابداري عضو لاينفك همه كسبوكارها محسوب مي شود؛ چه بصورت نرم افزار حسابداري شركتي و چه بصورت نرم افزار حسابداري فروشگاهي. همين مسئله باعث شده است تا دغدغه تازهاي نزد صاحبان كسبوكار و مديران مالي آنها شكل بگيرد و آن پيداكردن بهترين نرم افزار حسابداري براي آنها است.

چرا انتخاب بهترين نرم افزار حسابداري براي سازمان ها امري بسيار حياتي است ؟

يكي از مهمترين و چالش برانگيزترين جنبه هاي راه اندازي هر كسب و كار، ثبت اطلاعات مالي، هزينه هاي ورودو خروجو محاسبه سود و زيان در هر زمان است. به همين دليل انتخاب بهترين نرم افزار حسابداري از ابتدا، يكي از مهمترين وظايف مديريتي براي سازمان ها و شركت هاست. قيمت نرم افزار حسابداري خوببستگي به قابليت ها و كاربردها و امنيت آن دارد.

نرم افزار حسابداري

چرا نرم افزار حسابداري ارزي پويا؟

شركت نرم افزاري پوياسافت تجارت خود را با نرمافزار حسابداري آنلاين، هوشمند و حرفهاي اداره مي كند.بنابراين صد در صد مطمئن باشيد قابليت هاي نرم افزار حسابداري ارزي پويا خاص و سفارشي خواهد بود، در نتيجه شمابا استفاده از نرمافزار حسابداري پويا ميتوانيد اسناد و گزارشات مالي را دستهبندي كرده و آنها را تسويه و بايگاني كنيد.طراحي و پياده سازي شده است. نرم افزار حسابداري پويا با طراحي قابل انعطاف و با رويكرد نرم افزارهاي ERP نرم افزار حسابداري پويا بصورت كاملا يكپارچه با ارتباط قابل انعطاف بين بخشهاي سازمان و حذف عمليات دستي و طراحي گزارشات متنوع و دقيق گزارشات بسيار سودمندي را در اختيار مديريت قرار مي دهد.
با افزايش نياز به نرم افزار مالي، شركتهاي زيادي اقدام به طراحي و توليد آن براي كسب و كارهاي مختلف ميكنند. شركت طرح انديشان پويا با پشتيباني قوي، به صرفه ترين قيمت نرم افزار حسابداري، استفاده از تكنولوژيهاي بروز و ارائه راهكارهاي تخصصي، به انتخاب اول و آخر شركت ها تبديل شده است.

نرم افزارانباداري، يك ابزار مطمئن براي گزارشات دقيق انبار

امروزه انبار كسب و كارهاي مختلف از جمله : توليدي ها، كارخانه ها، فروشگاه ها و حتي مراكز تجارتي، يكي از مهمترين شاخص ها مي باشد، به همين جهت بايد به انبارها و موجودي آنها توجه ويژهداشته باشيد، به عنوان مثال حتما يك انباردارمطمئن، با تجربه و باهوش را انتخاب كنيد تا به صورت دقيق و مطمئن گزارش ورود و خروج و ميزان موجودي كالا و محصولات موجود در انبار را به شما ارائه دهد، البته گاهي چون ميزان كالا يا محصولات در انبار خيلي زياد مي شود، ممكن است خطاي انساني پيش آيد و يك فردبا تجربه هم نتواند گزارش دقيقي تهيه نمايد، در نتيجه توصيه ما به شما مديران كسب و كارها، اين است كه حتما يك نرم افزار انبارداري براي كمك به انباردارو براي دريافت گزارش دقيق، تهيه و خريداري نماييد. نرم افزار انباداري پويا، يكي از بهترين نرم افزارهاي حسابداري با قابليت هايويژه مي باشد.

انبارداري آسان نرم افزار حسابداري انبار

سرمايه اصلي هر شركتي اعم از توليدي، بازرگاني، كارخانهها و كالاهايشان است كه كنترل و نگهداري اين كالاها بسيار حائز اهميت است. مديريت و كنترل موجودي محصول و كالا در انبارهاي يك شركت يا سازمان دغدغه بسياري از مديران عامل و مديران مالي و بازرگاني شركت ها است. در انبار معمولا قسمت بزرگي از سرمايه شركت به شكل محصول يا كالا نگهداري مي شود كه كنترل موجودي آن در كاهش هزينه و افزايش سود و بهره وري شركت نقش بزرگي دارد.
نرم افزار حسابداري انبار ( Store Accounting Software ) ابزاري است كه عملياتها و فرآيندهاي تعيين ارزش مالي و موجودي انبار را تعيين ميكند. با پيش آمدن حسابداري انبار مفهوم انبارگرداني» نيز به عنوان عمليات اصلي اين نوع حسابداري به ميان ميآيد كه در پايان هر دوره مالي انجام ميشود.

ويژگي هاي نرم افزار حسابداري انبار

  • توزيع و نگهداري مواد، كالا
  • كاهش ضرر و زيان واحدها
  • تعريف كالاها و انبارهاي مختلف بدون محدوديت
  • كنترل دقيق انبارها و جلوگيري از افزايش بيرويه موجودي
  • ثبت كاردكس كالا به صورت اتوماتيك پس از هر رويداد
  • صورت گردش كالا ب هتفكيك انبار و گروه كالا
  • محاسبه مبلغ موجوديهاي در انبار به قيمت تمام شده و محاسبه خسارتهاي ناشي از حوادث

نرم افزار حسابداري انبار، يك سيستم نرم افزاري براي رديابي سطوح موجودي، سفارشات و توزيع بهينه كالاها براي عمده فروشي يا خرده فروشي است. همچنين ميتواند در صنعت توليد براي ايجاد سفارشكار، قبض مواد و ساير اسناد مربوط به توليد استفاده شود.

نرم افزار حسابداري انبار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.