آشنايي با كاربردهاي نرم افزار مديريت منابع مالي

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

آشنايي با كاربردهاي نرم افزار مديريت منابع مالي

۳۵ بازديد

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني

براي مديريت بهتر امور مالي، منابع انساني، توليد، زنجيره تامين، خدمات، تداركات و نيازمند پياده سازي نرم افزار erp مي باشيد تا اين فرايندها را در يك سيستم يكپارچه اداره كنيد. نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني ( ERP ) در واقع سيستم هايي هستند كه داده هاي موجود در سراسر يك سازمان را يكپارچه مي سازند و در زمان مناسب در اختيار كاربراني قرار مي دهند كه به آن نياز دارند.

اهميت برنامه ريزي منابع سازماني در كسب و كارها

با توجه به اينكه داده ها و فرايندهاي مختلف شركت بر روي سيستم هاي erp قرار خواهند گرفت، كسب و كارها مي توانند بخش ها و دپارتمان هاي جداگانه را با هم هماهنگ كنند كه نتيجه اين امر صرفه جويي در زمان و بهبود گردش كار در يك سازمان خواهد بود. جمع آوري داده هاي تراكنش سازمان از چند منبع در سيستم هاي erp وجود دارد و همين امر باعث شده تا از تكرار داده ها جلوگيري شود.

صورت هاي مالي چيست؟

مجموعه عمليات تأمين مالي و فعاليت هاي سرمايه گذاري را به صورت خلاصه صورت وضعيت مالي گويند. گزارش هايي كه از طريق نرم افزار صورت مالي فراهم مي شوند حاوي موارد مهم و اطلاعات پركاربردي هستند كه از آن ها براي سرمايه گذاري و افزايش اعتبار از آن ها استفاده مي كنند.

محدوديت صورت هاي مالي حسابداري

مهم ترين محدوديت صورت هاي مالي حسابداري اين است كه بر اساس اصل بهاي تمام شده تاريخي تهيه مي شوند و نرخ تورم را ناديده مي گيرند. تمام صورت هاي مالي حسابداري داراي يادداشت هاي توضيحي مي باشند كه جز لاينفك صورت هاي مالي است.

نرم افزار صورت مالي

مديريت منابع مالي

مديريت منابع مالي متشكل از متدهايي است كه چرخه مالي زندگي ما را تامين ميكند و ميتواند يك شماي كلي از وضعيت اقتصادي به ما دهد. انتخاب بهترين نرم افزار مديريت منابع مالي بستگي به بودجه و نياز شما دارد و مطمئنا انتخاب گران ترين و كامل ترين نرم افزار مديريت منابع مالي مناسب هر فردي نيست.

اهداف مديريت منابع مالي

يكي از مهمترين اهداف شركت ها از تشكيل مديريت منابع مالي، تضمين نوع كسب و كار مي باشد و رسيدن به اين هدف وابسته به نوع مديريت آن واحد اقتصادي دارد. از جمله كارهايي كه مديريت منابع مالي به آن مي پردازد، تهيه و كنترل منابع مالي يك واحد اقتصادي مي باشد و در ذيل انواع آن را توضيح مي دهيم:

  • اطمينان از بودجه كافي براي واحدهاي اقتصادي
  • اطمينان ار كسب سود كافي براي سهام داران و اين سود نيز به قيمت بازار سهام و توقعات سهام داران بستگي دارد.
  • اطمينان از استفاده درست منابع مالي شركت
  • اطمينان براي سهام داران از امنيت موجود در شركت

نرم افزار انبارداري

مديريت موجودي و چرخه كالا در واحدهاي بازرگاني و توليدي يك الزام است و در اين راستا، بررسي امور و فرايندهاي انبارگرداني در بخش مربوط به طراحي كدينگ كالا از اهميت خاصي برخوردار بوده و نياز مبرم به نرم افزار انبارداري احساس مي شود

نرم افزار انبارداري پويا سافت، نرم افزاري حرفه اي با هدف مديريت نگهداشت دقيق آماري و ريالي كالاها طراحي و پياده سازي شده است. اين سيستم كليه عمليات مورد نياز را كه قبلاً در قالب دفاتر و سيستم هاي دستي يا كاردكس انبار انجام مي گرفت را با اضافه نمودن آخرين استانداردهاي موجود به صورت خودكار و با قابليت هاي بيشتر در اختيار شما قرار خواهد داد.

علل روي آوردن سازمان ها به نرم افزار مديريت انبار

مديريت چرخه كالا و مواد اوليه در واحدهاي بازرگاني و توليدي يك الزام است و در اين راستا نياز به نرم افزار انبارداري غير قابل اجتناب مي باشد. با استفاده از نرم افزار انبارداري مديريت ورود تا خروج كالا و مواد اوليه در سازمانها را در فرايندهاي تخصصي موجود در آن در قالب كاردكس هاي كالايي امكان پذير مي گردد.

نرم افزار حسابداري انبار

سيستم انبار وظيفه مديريت گردش كالا در سازمان هايي با ابعاد متفاوت را دارد. اين سيستم به گونه اي طراحي شده كه از زمان درخواست كالا تا تحويل به صورت مكانيزه انجام مي شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهاي جانبي نظير مديريت اموال و خريد و تداركات را برقرار مي كند.

نكات شاخص نرم افزار حسابداري انبار

امكان پياده سازي روال گردش كار براي درخواست كالاي هر سازمان، امكان اسكن و پيوست فاكتور در زمان ثبت رسيد قبض انبار، امكان ثبت تاريخ انقضا براي كالاهاي فاسد شدني و ارسال يادآوري براي كاربر، امكان عودت كالا به انبار و ثبت رسيد برگشت از مصرف و گزارش كنترل موجودي بر اساس يك انبار يا تمامي انبارها و پيشنهاد سفارش خريد كالاها بر اساس موجودي و نقطه سفارش از مزاياي نرم افزار حسابداري انبار به شمار مي آيند.

نرم افزار حسابداري انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاين پوياسافت

بدون شك يكي از مهم ترين دارايي هاي هر شركت، سازمان و موسسه پرسنل آن مي باشند از اين رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد كاركنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهي مناسب به سازمان هاي قانوني از قبيل بيمه و ماليات به يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران و حسابداران تبديل شده است. نرم افزار حقوق دستمزد پويا، سيستمي كاربردي براي محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دريافت ليست بيمه كاركنان، ارائه ليست ماليات حقوق پرسنل و ... است.

نرم افزار حقوق و دستمزد خود را هدفمند انتخاب كنيد

انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب براي حسابداران هميشه مشكل بوده است، نرم افزاري كه در اين زمينه انتخاب ميكنيد بايد كاملا سازگار با نيازهاي مجموعه شما بوده و بتواند به راحتي با قابليت هايي كه در اختيار شما مي گذارد كليه امور مربوط به كاركنان تان را از هنگام استخدام و صدور احكام تا مرحله محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد و تسويه حساب ها بصورت يكپارچه فراهم سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.