نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

۳۰ بازديد

خريد نرم افزار حسابداري؛ مديريت بهتر كسب وكار

در گذشته رسيدگي به امور مالي كسب و كار هاي مختلف، به صورت دستي انجام شده و از لوازمي چون چرتكه، كاغذ، قلم و ماشين حساب استفاده مي شد. احتمال خطا و از قلم افتادن هر رويدادي، در اين پروسه اجتناب ناپذير بود و در نهايت روي نتيجه نهايي، تاثيري منفي مي گذاشت. با ورود تكنولوژي و لوازم ديجيتال به زندگي، محاسبات مالي هم دچار تغيير و تحولات فراوان شد. به طوريكه امروزه مي توان، حساب و كتاب هر بنگاه تجاري را با خريد نرم افزار حسابداري و استفاده از آن، به سادگي انجام داد.

نرم افزار حسابداري يك برنامه اساسي است كه به شركت اجازه مي دهد تا حركت مالي خوبي را براي بازرسي داخلي و خارجي ثبت كند و امكان حسابرسي روي آنها را فراهم كند. براي ارزيابي سلامت مالي يك سازمان و ارائه اطلاعات در مورد دفاتر كل، سفارشات خريد، حساب هاي پرداختني و دريافتني استفاده مي شود.

قيمت نرم افزار پويا، در هر حال مقرون به صرفه

قيمت نرم افزار حسابداري پويا يكي از نقاط قوت آن است. اگر از تمام جوانب خريد برنامه پويا را يك تصميم منطقي بدانيد، قطعاً قيمت يك عامل براي منصرف شدن شما نخواهد بود زيرا اساساً توسعه دهندگان معتقدند كه قيمت به جاي مانعي بر سر مسير خريد، بايد يك نقطه قوت باشد.

نرم افزار حسابداري

نرم افزار مديريت منابع توليد

نرم افزار مديريت توليد دسته اي از نرم افزارهاي برنامه ريزي منابع سازماني (ERP) است كه توسط شركت هايي كه محصولات خود را توليد مي كنند استفاده مي شود. اين قطعات نرم افزاري به شركت ها كمك مي كند تا توليد كالاهاي خود را رديابي، مديريت و سازماندهي كنند. نرم افزار مديريت توليد ( نرم افزار mrp ) شامل برنامه ريزي، اجرا و پايش توليد مي باشد كه در اين راستا مدل هاي برنامه ريزي متعددي طراحي و مورد استفاده قرار مي گيرد. هر كدام از مدل ها مزايا و معايب خود را داشته و برحسب صنعت موردنظر كارايي متفاوتي دارند.

مزيت هاي حرفه اي نرم افزار مديريت منابع

  • طراحي كليه فرايندهاي كاري متناسب با نيازهاي خاص هر سازمان به منظور پوشش كامل نظارت هاي مديريتي
  • يك پارچگي كليه سيستم ها به منظور حذف دوباره كاري و به حداقل رساندن خطاي كاربري و افزايش هماهنگي بين واحدها
  • كمك به مديران سازمان در حداقل سازي سرمايه راكد
  • انتخاب محصولات مقرون به صرفه براي توليد
  • حداقل سازي نيروي انساني براي اجراي عمليات

اموال و كنترل دارايي هاي ثابت

دارايي هاي ثابت، معمولا بخش قابل ملاحظه اي از دارايي هاي هر مجموعه، سازمان و شركت را تشكيل مي دهد. كنترل و نظارت بر مشخصات فيزيكي دارايي ها، از قبيل محل نگهداري، شماره اموال، جمعدار و وضعيت دارايي از اهميت ويژه اي برخوردار است. همچنين ثبت دائمي رويدادهاي مرتبط با دارايي، از خريد تا تعمير، از انتقال تا تعديل و از كنارگذاري تا اسقاط، براي حفظ سوابق و انعكاس صحيح آن ها در گزارشات و در انتها مديريت تغييرات مالي دارايي، اعم از اصلاح بها، استهلاك، تجديد ارزيابي، كاهش ارزش و ... جهت تشكيل اسناد حسابداري مناسب و ارائه گزارشات مالي، اجتناب ناپذير خواهد بود. در ادامه دو مورد از كاربردهاي اين نرم افزار را بررسي مي كنيم:

  • مديريت و حفاظت اموال
  • نرم افزار اموال با بهره مندي از تكنولوژي RFID به ابزاري ساده و نوين براي حفاظت و جلوگيري از مفقودي اموال و دارايي ثابت تبديل خواهد شد.
  • اموال گرداني و شمارش دقيق اموال
  • اين نرم افزار با بهره مندي از تكنولوژي RFID به ابزار اموال گرداني تبديل خواهد شد كه روشي نوين براي جمع آوري اطلاعات و مديريت اموال و دارايي ثابت سازمان است.

ويژگي هاي نرم افزار اموال و دارايي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي ثابت داراي بخش هاي زير است:

  • ثبت اسناد دارايي
  • عمليات
  • كنترل اسناد
  • گزارش ها
  • حسابداري اموال

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار انبار تعدادي

امروزه مهمترين الويت براي مديريت بيشتر كسب وكارها در عرضه توليد، فروش و توزيع محصولات، دسترسي به اطلاعات تمام محصولات ، مواد اوليه، مديريت موجودي و چرخه كالا در واحدهاي بازرگاني و توليدي مي باشد، بنابراين در همين راستا، بررسي امور و فرايندهاي انبارگرداني در بخش مربوط به طراحي شناسه كالا، اهميت ويژه اي دارد، درنتيجه نياز اساسي شركت ها و كارخانه ها به نرم افزارانبارتعدادي احساس مي شود.

چرا بايد از نرم افزار انبار تعدادي استفاده كنيم؟

همانگونه كه بيان نموديم دسترسي به اطلاعات كالا و محصولات و مواد اوليه و مديريت موجودي، بخصوص براي شركت هاي توليد كننده يكي از منحصربه فردترين پارامترهاي مديريتي مي باشد، نرم افزارانبار تعدادي پويا با داشتن زيرسيستم هاي دريافت كالا و انبار تعدادي و موبايل انبار كليه فرآيندهاي انبارداري و حسابداري انبار را پوشش مي دهد. نرم افزارانبار تعدادي همچنين از طريق اتصال با نرم افزار خريد و تداركات، نرم افزار كنترل قراردادها، كنترل هاي ريالي و تعدادي فرآيندهاي سازمان را كامل مي نمايد، مديران شركت ها با استفاده از نرم افزار انبار تعدادي هرگز از بابت كنترل موجودي و عمليات انبارگرداني دغدغه نخواهند داشت.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

تجزيه و تحليل صورت هاي مالي به منظور تصميم گيري اهداف مالي شركت هاي بزرگ انجام مي شود. سرمايه گذاران خارجي از نتايج اين تحليل ها به درك سلامت كلي سازمان و همچنين ارزيابي عملكرد مالي و ارزش تجاري شركت ها مي رسند. كاربران داخلي از گزارش اين بررسي ها به عنوان ابزاري نظارتي براي مديريت امور مالي استفاده مي كنند.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي معمولا به صورت روزانه حساب هاي مالي را ثبت و بررسي و نگهداري مي شود، از نتيجه گزارش هاي آن براي مديريت دقيق كسب و كارها استفاده مي شود. بطور كلي ذينفعان داخلي و خارجي هر دو براي حفظ فعاليت هاي تجاري و ارزيابي عملكرد كلي مالي از نرم افزار تحليل صورت هاي مالي استفاده مي كنند.

نرم افزار تحليل صورت هاي مالي

برخي از مزاياي نرم افزار تحليل صورت هاي مالي پويا سافت

  • امكان تعريف و طبقه بندي سرفصل هاي استاندارد صورت هاي مالي
  • امكان ارتباط حساب هاي مالي و تفصيلي به سرفصل هاي استاندارد تعريف شده
  • امكان ثبت اسناد تعديل طبقه بندي
  • امكان ثبت اقلام تجديد ارائه شده مربوط به دوره هاي ما قبل
  • امكان تهيه گزارش و مرور اقلام تشكيل دهنده سرفصل هاي صورت هاي مالي
  • امكان تهيه گزارش ترازنامه و يادداشت هاي پيوست
  • امكان تهيه گزارش صورت سود و زيان انباشته و يادداشت هاي پيوست
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.