مزاياي استفاده از نرم افزار مديريت منابع انساني در كسب و كارها

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

مزاياي استفاده از نرم افزار مديريت منابع انساني در كسب و كارها

۴۶ بازديد

نرم افزار مديريت منابع انساني چيست؟

مهمترين بخش هر كسب و كار در كنار مشتريان، پرسنل و امور مربوط به مديريت منابع سازماني هستند. نرمافزارهاي مديريت منابع انساني، ابزارهايي هستند كه به كمك آنها ميتوان نيروي انساني شاغل در يك سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزايش عملكرد سازمان مديريت نمود. اين سيستم منابع انساني بستري است كه كاركنان بدون داشتن استرس و نگراني از آينده شغلي ميتوانند استعداد خود را نشان دهند.

چرا بايد از نرم افزار مديريت منابع انساني استفاده كنيم؟

تا اينجا در مورد نرم افزار مديريت منابع انساني و دلايل استفاده از آن صحبت كرديم؛ اما دلايل متعدد ديگري هم براي استفاده از آن وجود دارد. در ادامه دلايل استفاده از نرم افزار مديريت منابع انساني را بررسي ميكنيم:

  • سادهسازي فرآيندهاي مديريت نيروي انساني
  • استفاده بهتر از تمام استعدادها و پتانسيلهاي تيم
  • امكان استفاده در همه سازمانهاي تجاري براي سادهسازي استخدام، بررسي و ارزيابي
  • امكان استفاده براي آژانسهاي استخدامي، استعداديابي و آشنايي كارفرماها با متخصصان بااستعداد
  • بهبود و توسعه عادتهاي مديريتي
  • امكان ارزيابي دقيق عملكردها

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني


نرم افزار ERP يا برنامه ريزي منابع سازمان، يك سيستم نرم افزاري ماژولار است كه با هدف يكپارچه سازي فرايندهاي اصلي كسب وكارها در يك سيستم واحد، طراحي شده استنرم افزار ERP يا مديريت منابع سازمان شامل مؤلفههاي اصلي يك نرم افزار است. در حوزههاي اساسي كسب وكار، از جمله امور مالي و حسابداري، منابع انساني، نرم افزار توليد، نرم افزار برنامه ريزي توليد، مديريت ارتباط با مشتري (CRM)، مديريت توليد و مديريت زنجيره تأمين تمركز دارد.

اهميت نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني در كسب و كارها

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازمان براي كسب و كارهايي كه به دنبال استفاده عاقلانه از منابع هستند، مناسب است. اين سيستم ها مي توانند به رهبران كمك كنند تا سرمايه انساني و مالي را مجددا تخصيص دهند يا فرآيندهاي تجاري اصلي كارآمدتري بسازند كه بدون از دست دادن كيفيت يا عملكرد، در هزينه صرفه جويي مي كند.به صورت كلي، يك سيستم erp با ارائه گزارش ها و تجزيه و تحليل هاي جامع، مي تواند براي كسب و كارهاي تفاوت آفرين باشد. تبديل مجموعه وسيعي از اطلاعات به نمودارهايي كه به وضوح روندها را نشان مي دهند، به مدل سازي نتايج احتمالي كمك شاياني خواهد كرد.

چرا بايد از نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني استفاده كنيم؟

اگر صاحب كسب وكار هستيد يا قرار است بشويد، حتما ميدانيد كه چقدر مهم است بتوانيد يك سيستم منظم و دقيق براي نظارت كردن بر همه قسمتها فراهم كنيد. نرم افزار برنامهريزي منابع سازماني دو كار اصلي انجام ميدهد:

  1. هماهنگ كردن همه قسمتهاي يك كسبوكار.
  2. بدست آوردن اطلاعات از همه بخشها و جمعآوري آنها در پايگاه داده.

چرا استفاده از نرم افزار حسابداري براي مديريت درست كسب و كارهاي لازم است؟

همانطور كه مي دانيد امروزه حوزه كسب و كار تغييرات زيادي كرده و همچنان درحال گسترش مي باشد، بنابراين امور مالي و حساب ها و گزارش هاي مالي كسب و كارها ديگر به راحتي قابل محاسبه توسط يك شخص نيست، بلكه نياز به يك سيستم حسابداري مي باشد تا بتواند تمام گزارش ها، موجودي ها، ميزان حقوق پرداختي كارمندان، ميزان سود و زيان و ... را هر ماه به صورت دقيق محاسبه كرده و ارائه دهد، در نتيجه مديريت كسب و كار ها با توجه به اين گزارش ها براحتي مي تواند درباره موارد مالي و يا براي توسعه و پيشرفت كارشتصميم درست بگيرد.

بنابراين نتيجه مي گيريم كه وجود يك نرم افزار حسابداري در هر شركت، سازمان، فروشگاه ها و توليدي ها ضروري مي باشد و اگر تاكنون براي كسب و كار خود سيستم حسابداري تهيه نكرده ايد، ما نرم افزار حسابداري پوياسافت را به شما عزيزان پيشنهاد مي دهيم، نرم افزار حسابدراي پوياسافت قابليت ها و ويژگي هاي منحصربه فرد زياديدارد كه خيلي از كارها را براي شما آسان مي كند، قيمت نرم افزار حسابداري پويانسبت به كاربردها و مزايايشمناسب مي باشد، اما بايد بگوييم قيمت سيستمهاي حسابداري مالي با توجه به قابليت ها و امكانات ، مدت پشتيباني سخت افزاري و نرم افزاري و... كه شركت سازنده ارائه مي دهد، تعيين مي شود.

نرم افزار حسابداري

نرم افزار انبارداري يانرم افزارمديريت انبارداري چيست؟

اطلاع درست از موجودي و برند و تعداد محصولات، تاريخ ورود و خروج و... در انبار يكي از مهمترين عوامل موفقيت و نيازمندي هاي هر كسب و كاري است. اطلاع لحظه اي از كالاهاي موجود در انبار ها باعث افزايش سرعت ارائه خدمات به مشتريان مي شود و مشكلات موجود در سيستم هاي دستي و سنتي را از بين مي برد. سيستم يكپارچه نرم افزارانبارداري، با محاسبه فرآيند ثبت عمليات، موجودي كالا و ، مديريت انبار را بسيار راحت و ساده مي كند.

مزاياي استفاده از نرم افزار انبادري در مديريت درست انبار

  • تعريف انبارهاي مختلف بدون محدوديت
  • طبقهبندي گروهبندي كالاها از ديدگاه انبار
  • گروهبندي كالاها از ديدگاه حسابداري انبار
  • طبقهبندي كالاها و خصوصيات مربوط به آنها
  • صدور اسناد رسيد و حواله انبار با انواع مختلف
  • ثبت اسناد رسيد مصرف مستقيم
  • ثبت درخواست هاي ورود و خروج با انواع مختلف
  • چاپ رسيدها و حوالهها
  • درخواستهاي ورود و خروجچاپ باركد به همراه قيمت، كد و ساير مشخصات كالا
  • كنترل حداقل و حداكثر موجودي و نقطه سفارش كالا
  • انـبارگرداني و اعمال تصميمات در رابطه با مغايرت ها


مزاياي استفاده از نرم افزار حسابداري فروش

اگر ميخواهيد ميزان كاهش هزينهها، افزايش سود و رضايت مشتريان، مديريت هوشمند و بهتر كسبوكار و كاركنان فروشگاهتان را به حداكثر برسانيد و در زمان خود و مشتريانتان صرفه جويي كنيد؛ استفاده از يك صندوق فروشگاهي به همراه يك نرم افزار حسابداري فروش است.نرم افزار حسابداري فروش مناسب فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، فروشگاه هاي اينترنتي و كارخانجات مختلف مي باشد. اين نرم افزار حسابداري آنلاين قابليت هايي داراست كه مي توانيد با صرف هزينه و زمان كمتر امور مالي و حسابداري فروشگاه خود را مديريت نماييد.

نرم افزار حسابداري فروش چگونه باعث افزايش بازدهي فروشگاه مي شود؟

با استفاده از نرم افزار حسابداري مي توانيد طلبكاري و بدهكاري، موجودي انبار و چك هاي دريافتي و پرداختي را در زمان اندكي براحتي مديريت نماييد. بدون استفاده از نرم افزار حسابداري بايستي وقت قابل ملاحظه اي را صرف ثبت موارد مذكور در دفاتر حسابداري نماييد.

كاربرد نرم افزار BOM

درخت محصول يا BOM كه كوتاه شد عبارت Bill Of Materials سندي است كه تمام المان هاي ضروري براي انجام يك فرآيند توليد را تعريف مي كند. به طور كلي، درخت محصول در مراحل طراحي، ساخت و مونتاژ محصول نقش دارد.
واحدهاي توليدي قبل از شروع توليد و ساخت يك محصول ابتدا BOM آن محصول را تهيه مي نمايند كه اين در واقع نسخه ابتدائي است و در طول پروسه طراحي اوليه تا توليد نهائي احتمالا تغييراتي مي كند. در اين مواقع عنوان BOM متغير يا فرمول ساخت متغير به آن اطلاق مي گردد. يكي از كاربردهاي اين جدول در واحد مالي بخصوص حسابداري صنعتي است كه ميتواند از روي جدول BOM، محصولات را قبل از توليد برآورد قيمت نمايد.
براي توليد هر محصول يا قطعه اي بايد از نرم افزار BOMاستفاده كرد. همانطور كه در بالاتر گفتيم اين نرم افزار اطلاعات دقيقي از يك محصول به ما مي دهد كه مي توانيم تجزيه و تحليل دقيقي براي هر محصول انجام دهيم.

يكي از استفاده هاي مهمنرم افزار براي مديريت است چرا كه تصميم گيري بسيار راحتر مي شود و مديريت مي تواند به خوبي يك محصول را بررسي كند.
يك BOM دقيق و برنامه ريزي شده، تامين مناسب خطوط توليد را تضمين مي كند. علاوه بر اين BOM كمك مي كند انبارها خود را با چرخه هاي توليد وفق دهند. براي اطمينان از هماهنگي زنجيره تامين، اولين قدم براي هر توليد كننده اي تهيه درخت محصول است.

نرم افزار حقوق و دستمزد


نرم افزار حقوق و دستمزد

بدون شك يكي از مهمترين دارايي هاي هر شركت، سازمان و موسسه پرسنل آن مي باشند از اين رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد كاركنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخدهي مناسب به سازمانهاي قانوني از قبيل بيمه و ماليات به يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران و حسابداران تبديل شده است.


ويژگي هاي نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تعريف بي نهايت پرسنل
  • نگهداري سوابق احكام حقوقي پرسنل
  • تعريف عوامل دلخواه اضافات و كسورات
  • امكان تعريف انواع وام و مساعده
  • امكان تعريف جدول مالياتي و سقف عوامل بيمه و عيدي
  • امكان گزارشگيري كامل و تهيه انواع فيش و ليست هاي حقوقي


مزاياي استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد


كاربري آسان، تعرفه پايين، دسترسي از هر مكان و هر زمان، پشتيباني قوي و امنيت بالا تنها بخشي از امكانات و مزاياي استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد است.
به منظور بهره گيري از امكانات، ابزار ها و مديريت حقوق و دستمزد در سازمان، استفاده از يك نرم افزار حقوق دستمزد قدرتمند و يكپارچه ضروري ميباشد. جهت دريافت دموي نزم افزار حقوق و دستمزد با كارشتاسان ما در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.