كاربرد هاي نرم افزار مديريت منابع انساني (HR)

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

كاربرد هاي نرم افزار مديريت منابع انساني (HR)

۶۴ بازديد

مهمترين بخش هر كسب و كار در كنار مشتريان، پرسنل و امور مربوط به مديريت منابع سازماني هستند. هر نرم افزار ERP استاندارد بايد بتواند علاوه بر پوشش دادن بخش هاي مربوط به مالي، توليد، خريد و فروش، انبارداري و راهكاري استاندارد، رو به رشد و منطبق بر بهروش هاي شناخته شده جهاني براي اين دپارتمان ارائه دهد. نرم افزار مديريت منابع انساني سيستم مفيدي است كه فرآيندهاي استخدام، محاسبه حقوق و دستمزد و مديريت كارمندان را سريعتر و راحتتر ميكند. اين نرم افزار باعث افزايش كارايي كسب و كار ميشود و با يكپارچه كردن همه عناصر، امكان دسترسي راحت به اطلاعات كارمندان را فراهم ميكند.

هدف استفاده از نرم افزار مديريت منابع انساني

هدف از سيستم مديريت منابع انساني تركيب فرآيندهاي مختلف منابع انساني و مديريتي در يك مكان متمركز است. مدير ميتواند وظايف را تعيين كند، پيشرفت را ارزيابي و كنترل كند و به تيمهايي كه بهترين عملكرد را داشتهاند پاداش دهد.

برخي از مهمترين امكانات و فيچرهاي منابع انساني

 

  • امكان تعريف تقويمهاي كاري مختلف و تخصيص افراد به تقويمها
  • امكان تعريف شيفتهاي كاري مختلف و تخصيص افراد به شيفتهاامكان ثبت اطلاعات پرسنلي شامل اطلاعات شخصي، تحصيلي، سوابق كاري، آموزشي و مهارتها و امكان تغيير در طي سال در صورت لزوم
  • امكان ايجاد چارت سازماني، پست سازماني، نقش و تخصيص پرسنل به پستها و نقشهاي سازماني وجود اينتگريشن با Outlook جهت ارتبطات درون و برون سازماني متمركز

     

نرم افزار انبارداري سيستم مديريت انبارداري

از راهبردهاي ويژه اي كه مديران براي استفاده بهينه از منابع خود در انبارها استفاده از يك نرم افزارانبارداري خواهد بود. بخش قابل توجهي از دارايي هاي مراكز توليدي و بازرگاني در انبار انباشته شده و نياز به يك مديريت مناسب خواهند داشت.
نرم افزار مديريت انبار به خوبي دغدغه مديران را براي مديريت صحيح منابع و كالاهاي خود برطرف خواهد كرد. شما با داشتن يك نرم افزارمديريت انبارداري مناسب مي توانيد ورودي و خروجي كالاها در انبارها و همچنين موجودي، جانمايي كالا و قيمت گذاري و سفارش گيري را به خوبي تحت كنترل داشته باشيد.

با توجه به اهميت ورود و خروج كالاها از شركت ها و سازمان ها مديران سعي مي كنند با بهره مندي از يك سيستم دغدغه هاي خود را كاهش دهند. استفاده از سيستم مديريت انبارداري به مديران كمك مي كند كه با دقت بسيار بالا و كاهش هزينه ها بتوانند دسترسي مناسبي به اطلاعات مربوط به كالاهاي خود داشته باشند.نرم افزار انبارداري ارائه شده توسط ما به خوبي مديريت انبار را براي شما اجرا خواهد كرد. اين نرمافزار با جمع آوري دقيق اطلاعات و گردش آن ها شما را به خوبي از وضعيت موجود آگاه مي كند. نرم افزار ارائه شده توسط ما خدمات ديگري مانند درخواست كالا، ورود كالا به انبار، تحويل كالا نگهداري و نرم افزار مديريت توليد آن ها را به شما ارائه خواهد داد.

يكپارچگي سيستم مديريت و نگهداري با نرم افزار حسابداري ارائه شده توسط ما به شما كمك مي كند تا به راحتي بتوانيد مديريت خريد و تداركات و ورود و خروج كالا به انبار را تحت نظر داشته باشيد.از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به امكان اعمال كنترل موجودي منفي براي انبار، بهرهمندي از فرايند رسيد تحويل مستقيم در انبار، بررسي درخواست كالا و تعيين كالاهاي جايگزين، امكان صدور انواع رسيد خريد كالا، رسيد تحويل مستقيم، رسيد موقت، برگشت كالاهاي اماني، رسيد اهدايي، رسيد برگشت از مصرف و رسيد برگشت از اموال اشاره كرد.

نرم افزار انبارداري

قيمت نرم افزار حسابداري

مديران مالي هر سازماني موظفند در فواصل زماني مختلف گزارشهاي مالي و مديريتي را به شكل دقيق براي ذينفعان مختلف ارسال كنند. از آنجا كه محاسبات ذهني انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراين معمولا ابزارهاي مختلفي به كرها شده است. اين مسئله بهقدري رايج شده است كه يكي از مهمترين دغدغههاي همه مديران مالي، به فراخور كسب وكار تحت ممك مديران ميآيند كه مهمترين آنها نرمافزارهاي حسابداري و مالي است.اين روزها ديگر استفاده از نرم افزار حسابداري يك پديده رايج در مديريت مالي كسبوكاديريت خود، پيدا كردن بهترين نرم افزار حسابداري شركتي يا فروشگاهي است.

سيستم حسابداري يا مالي يك راهكار سيستمي است كه براساس مفاهيم مختلف حسابداري طراحي شده و به عنوان يك دستيار مالي در اختيار حسابداران و مديران مالي قرار ميگيرد. يك نرمافزار حسابداري از يك طرف دادههاي خام اطلاعاتي را دريافت ميكند تا روي آنها پردازشهاي مورد نياز را انجام دهد و از طرف ديگر خروجيهاي مورد نياز سازمان و مديران را در قالب گزارشهاي مالي مختلف ارائه ميدهد.جهت خريد نرم افزار حسابداري پويا سافت مي توانيد به سايت ما مراجعه نماييد و با كارشناسان ما تماس بگيريد. كارشناسان ما ويژگي ها و امكانات نرم افزار را به شما معرفي مي كنند. پس از تاييد قيمت نرم افزار حسابداري پويا سافت، امكان خريد آن براي شما وجود دارد.

ضرروت استفاده از نرم افزار حسابداري

  • افزايش سرعت فرايند حسابداري
  • دقت بيشتر در محاسبات
  • تسهيل دسترسي و نظارت بر اطلاعات
  • تسهيل گزارشگيري
  • افزايش امنيت اسناد مالي
  • كاهش هزينههاي نيروي انساني

نرم افزار كارگزيني يا BOM

يكي از بخش هاي مهم در هر سازماني، بخش كارگزيني است كه جزو بخش هاي مديريت منابع انساني محسوب مي شود و به صدور حكم و رسيدگي به مسائلي مانند حقوق و وضعيت شغلي كاركنان مي پردازد. مديريت اطلاعات مربوط به اين بخش، از مسائل مهمي است كه سازمان ها براي آن بايد چاره اي بينديشند. در همين راستا نرم افزار كارگزيني طراحي شده است كه با استفاده از آن، سازمان بتواند به ثبت و نگهداري اطلاعات كاركنان به صورت جامع و كامل بپردازد.
تعريف عوامل حكمي بهشكل دلخواه و امكان اعمال تغييرات آن بهشكل ساده و موثر، همچنين امكان نگهداري اطلاعات جامع كاركنان، مهمترين الزامات توسعهي سيستم كارگزيني است كه مديران و كاركنان واحد كارگزيني را در پاسخ به نيازمنديهايشان ياري ميدهد.

بهترين نرم افزار كارگزيني يكي از زير مجموعه هاي سيستم است كه به دنبال ايجاد يكپارچگي اطلاعات كاركنان و پرسنل سازمان و مديريت منابع انساني است. اين نرم افزار كليه اطلاعات سازماني و پرسنلي افراد را در حوزه كارگزيني و صدور احكام، يكپارچه سازي كرده و پردازش مي كند.

نرم افزار كارگزيني

امكانات نرم افزار كارگزيني

  • تعريف انواع استخدام ها
  • تعريف انواع مرخصي ها
  • تعريف پست هاي سازمان به همراه شرح شغل
  • ثبت و نگهداري كليه سوابق پرسنل
  • قابليت انطباق با طرح نظام هماهنگ و ظبقه بندي مشاغل
  • ويژگي هاي نرم افزار كار گزيني
  • افزايش سرعت
  • اطمينان از اجراي صحيح قواعد و ضوابط تعيين شده قانوني و سازماني
  • گزارش گيري سريع و آسان
  • امكان تهيه انواع گزارش ها
  • پياده سازي انواع نظام صدور احكام
  • تحليل منابع برمبناي گزارش گيري

نرم افزار مديريت منابع سازماني

با توجه به روند رو به گسترش جهانيشدن و افزايش رقابت در بازارهاي جهاني، شركتها ناگزير به رقابت با بازارهاي جهاني هستند و براي انجام اين كار وجود آمادگي لازم از جهات مختلف امري ضروري به نظر ميرسد. يكي از ابزارهاي مهم فناوري اطلاعات و ارتباطات كه نقش مهمي در يكپارچگي اطلاعات و عمليات موجود در مؤسسات داشته و نهايتاً با استفاده از امكانات خاص زمينه را براي پيوستن به بازارهاي جهاني فراهم ميسازد، راهكارهاي برنامهريزي منابع سازمان (ERP) است.
نرم افزار مديريت منابع سازماني شامل مؤلفههاي اصلي يك نرم افزار است كه اغلب با نام ماژول شناخته ميشوند. در حوزههاي اساسي كسبوكار، از جمله امور مالي و حسابداري، منابع انساني، نرم افزار توليد، نرم افزار برنامه ريزي توليد، مديريت ارتباط با مشتري (CRM) مديريت توليد و مديريت زنجيره تأمين تمركز دارد.هستيد؟

بهطوركلي 5 نشانه اصلي براي نياز سازمان شما به يك سامانه مديريت منابع سازماني (ERP) وجود دارد:چه زماني نيازمند نرم افزار ERP

  1. زماني كه متوجه شويد هزينه و منابع زيادي را صرف نظارت و مانيتورينگ ميكنيد
  2. عدم وجود يكپارچگي بين واحدهاي شما باعث صرف هزينههاي اضافي ميشود
  3. زماني كه قادر به تصميمگيري در لحظه بر مبناي اطلاعات نيستيد
  4. زماني كه گردش كار شما به پيشرفت كسبوكارتان كمكي نميكند
  5. زماني كه كيفيت ارائه خدمات شما به مشتري كاهش يافته است

مزاياي پياده سازي سامانه ERP (برنامه ريزي منابع سازماني)

اطلاعات يكپارچه و دقيق ، مناسب و بهروز براي وجود هر شركت ضروري است. سيستم ERP (برنامه ريزي منابع سازماني) به افرادي كه روي يك حوزه در يك شركت كار ميكنند يا در ارتباط با تأمينكنندگان و مشتريان هستند ، گرد هم ميآورد. شركتها بايد از يكپارچه سازي اطلاعات در تمام سطوح و بين تمام بخشهاي سازمان خود اطمينان داشته باشند. سيستم ERP گردش كار فرآيندهاي كسب و كار را يكپارچه ميسازد.

نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.