نرم افزار مديريت انبار و كنترل موجودي

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

نرم افزار مديريت انبار و كنترل موجودي

۶۳ بازديد

نرم افزار حسابداري

نرم افزار حسابداري پويا، يك بسته نرم افزاري مالي براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط است كه داراي نسخه هاي فروشگاهي، بازرگاني و توليدي مي باشد. اين نرم افزار حسابداري داراي بخش هاي مختلفي مانند حسابداري، خريد و فروش، انبار، دريافت و پرداخت، بانك و چك، توليد و است.

وظيفه نرم افزار حسابداري چيست؟

آنچه كه از وظيفه يك نرم افزار حسابداري خوب انتظار مي رود، پوشش دادن مديريت فعاليت هاي مختلف در بحث مالي و حسابداري شركت است. معمولا اين فعاليت ها به چند دسته مشخص تقسيم مي گردد:

  • بررسي وضعيت كلي
  • مديريت دريافت ها
  • مديريت پرداخت ها
  • حقوق و دستمزد
  • گزارش گيري جامع

با خريد نرم افزار پويا فروشگاهي يا شركتي، مي توان از موجودي دقيق قابل فروش كالا آگاه شده و به انواع كارتخوان ها، ترازوي ديجيتال و چاپگر ها متصل شد. نرم افزار حسابداري پويا، سرعت و دقت در عمليات مالي را افزايش داده و وضعيت آن را روشن مي كند.

بعد از اطلاع از قيمت نرم افزار پويا و خريد آن، به راحتي مي توان آن را روي سيستم هاي مختلف نصب كرده و سطح دسترسي به نرم افزار مالي را براي كارمندان مختلف تعيين كرد. براي اطلاع از قيمت نرم افزار حسابداري پويا و خريد آن مي توانيد، به سايت طرح انديشان پويا مراجعه كرده و از تخفيف مناسب براي خريد نرم افزار حسابداري پويا برخوردار شويد.

نرم افزار حسابداري

نرم افزار مديريت منابع انساني

نرم افزار مديريت منابع انساني، ابزارهايي هستند كه به كمك آن ها مي توان نيروي انساني شاغل در يك سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزايش عملكرد سازمان مديريت نمود. اين سيستم منابع انساني بستري است كه كاركنان بدون داشتن استرس و نگراني از آينده شغلي مي توانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن كارفرمايان نيز مي توانند سرمايه انساني خود را در جهت ارتقا درآمد شركت ساماندهي نمايند.

امكانات و فيچرهاي نرم افزار منابع انساني

  • امكان تعريف تقويم هاي كاري مختلف و تخصيص افراد به تقويم ها
  • امكان تعريف شيفت هاي كاري مختلف و تخصيص افراد به شيفت ها
  • امكان ثبت اطلاعات پرسنلي شامل اطلاعات شخصي، تحصيلي، سوابق كاري، آموزشي و مهارت ها و امكان تغيير در طي سال در صورت لزوم
  • امكان ايجاد چارت سازماني، پست سازماني، نقش و تخصيص پرسنل به پست ها و نقش هاي سازماني

نرم افزار مديريت انبار

انبار محل و فضايي است كه يك يا چند نوع كالاي بازرگاني، صنعتي، مواد اوليه و يا فرآورده هاي مختلف درآن نگهداري مي شود كه بر اساس يك سيستم صحيح، طبقه بندي و تنظيم مي گردد. مديريت و كنترل موجودي انبار از نيازهاي اساسي سازمان ها در جهت مديريت فرآيندهاي تأمين و نگهداري، توليد و فروش است كه مي تواند از تحميل ضرر و زيان هاي احتمالي تا حد قابل ملاحظه اي جلوگيري كند.

همانطور كه هر فروشگاه براي بهينه سازي و دقت عملكرد به نرم افزار حسابداري فروشگاهي و هر رستوران به نرم افزار رستوران احتياج دارد، براي مديريت صحيح انبار نيز مي بايست از نرم افزار مديريت انبار استفاده شود. فرايند انبارداري يك فرايند طولاني و چند مرحله است و شامل مراحل: گرفتن محصولات از تامين كنندگان، حفظ سطح موجودي و رساندن اين كالاها به دست مشتريان، سازماندهي و پردازش اطلاعات مهم مي شود. يك سيستم مدريت انبار خوب بايد اين فرايندها را ساده كرده، هزينه ها را كاهش دهد و كارايي را به حداكثر برساند.

ويژگي هاي نرم افزار مديريت انبار

  • يكپارچگي
  • كنترل موجودي و گردش كالاها
  • انبار گرداني لحظه اي و با سرعت
  • ارتباط هوشمند با خريد و تداركات
  • گزارشات آنلاين و مديريت از راه دور

نرم افزار حسابداري انبار

همانطور كه از تعريف نرم افزار حسابداري انبار پيداست نرم افزار انبار فرايندهاي انبارداري در بخش هاي مختلف را مكانيزه مي كند. به همين دليل احتمال بروز خطا در اين فرايندها به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا مي كند. علاوه بر اين، با مكانيزه شدن اين فرايندها، سرعت انجام اين امور افزايش پيدا مي كند و در نتيجه بهره وري اين واحد نيز افزايش پيدا مي كند.

حسابداري انبار به مجموعه اي از فرآيندهاي حسابداري گفته مي شود كه موجودي انبار را مشخص مي كند. در حسابداري انبار مبلغي از موجودي انبار مشخص مي شود و منظور از موجودي انبار، الزاما تعداد و ميزان محصولات و مواد اوليه موجود در انبار نيست.

امكانات نرم افزار حسابداري انبار

  • تعريف كالاها و انبارهاي مختلف بدون محدوديت
  • كنترل موجودي انبار و جلوگيري از هدر رفت سرمايه در گردش
  • محاسبه مبلغ موجودي هاي در انبار به قيمت تمام شده
  • دريافت گزارشات پيشرفته از موجودي كالا
  • براي اطلاع از امكانات و مشاهده دمو نرم افزار حسابداري پويا سافت به سايت پويا سافت مراجعه نماييد و يا با مشاوران ما در ارتباط باشيد .

نرم افزار حسابداري انبار

نرم افزار اتوماسيون اداري

نرم افزار اتوماسيون اداري يك نرم افزار پيشرفته و كاربردي مي باشد كه جهت راحتي كار ادارات و انجام مكاتبات، كاربران و گردش اسناد و فرم هايي كه بين آن ها رد و بدل مي شود مي باشد، كار اين نرم افزار ثبت، گردش و بايگاني انواع مكاتباتي كه درون سازمان و بيرون سازمان با ساير سازمان ها و نهاد ها صورت مي گيرد مي باشد.

كاربردهاي نرم افزار اتوماسيون اداري

انجام انواع مكاتبات و نامه هايي كه قبلا به صورت دستي در درون و برون سازمان انجام مي شد، ثبت اسناد و مداركي كه احتياج به مكتوب كردن و نگهداري آن ها را آسان نموده است. از ديگر مزيت هاي اين نرم افزار جلوگيري از ازدحام، رفت و آمد كاركنان و ارباب رجوع به سازمان ها مي باشد، علاوه بر موارد، وظيفه مديريت فرآيندهاي كسب و كار،.بخش هايي از فرآيند مانند بازاريابي، جذب و نگهداري مشتري از جمله بخش هاي اصلي يك فرآيند كسب و كار مي باشد را اانجام مي دهد، ين نرم افزار در صرفه جويي زمان بسيار موثر بوده و در پيشرفت شركت ها با مديريت صحيح زمان، نقش خيلي مفيد دارد.

اهداف استفاده از نرم افزار اتوماسيون اداري

اگرچه در ابتدا نرم افزار اتوماسيون هاي اداري فقط براي خودكار سازي فرايند نامه نگاري توليد و طراحي شده بود، اما بعد از زمان زيادي، فرهنگ هاي سازماني متوجه نياز جدي اين سيستم شدند تا با استفاده از آن وظايف و كارهاي سازمان را بهتر و دقيق تر بتوانند انجام دهند.

در واقع از نرم افزار اتوماسيون اداري به عنوان ابزاري براي بهينه كردن فرايندها استفاده مي شد، بنابراين مي توان اهداف اصلي استفاده از اتوماسيون اداري را رفع نياز هايي از جمله بزرگي سازمان، پيچيدگي هاي فرايند نامه نگاري، آرشيو الكترونيكي، نامه هاي ارسالي و هم چنين محاسبه دقيق دريافتي ها و پرداختي هاي فراوان و اهميت نامه نگاري در يك سازمان دانست.

مديريت زنجيره تامين

مديريت زنجيره تأمين يا (Supply Chain Management) در واقع مديريت فرآيند و فعاليت تأمين مواد اوليه يا اجزاي سازماني است كه شركت براي ايجاد يك محصول يا خدمات و ارائه آن به مشتريان نياز دارد. هدف مديريت زنجيره تأمين، بهبود عملكرد زنجيره تأمين است. به بيان ديگر اطلاعات به موقع و دقيق زنجيره تأمين به توليدكنندگان اين امكان را مي دهد تا فقط محصول قابل فروش را توليد و ارسال كنند، سيستم هاي زنجيره تأمين موثر به توليدكنندگان و خرده فروشان كمك مي كنند تا فعاليت اضافي را كم كنند، اين امر هزينه توليد، حمل و نقل، بيمه و ذخيره سازي كالاهايي را كه قابل فروش نيستند، كاهش مي دهد.

مديريتزنجيره تامين

حوزه هاي مختلف مديريت زنجيره تامين پايدار

  • مديريت زنجيره تأمين پايدار در نظر گرفتن همزمان عملكرد اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي
  • زنجيره تأمين معكوس يا پس رو
  • شبيه سازي زنجيره تأمين
  • مديريت ريسك زنجيره تأمين
  • رهگيري در زنجيره تأمين
  • مهندسي مجدد زنجيره تأمين
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.