آشنايي با نرم افزار مديريت منابع انساني

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

آشنايي با نرم افزار مديريت منابع انساني

۶۸ بازديد

نرم افزارهاي كه در مديريت شركت هاي استارت آپ به آن نياز داريد

در دهه اخير و با پيشرفت تكنولوژي شركت هاي بسياري با نام استارت آپ ايجاد شده اند. شايد نام استارت آپ را شنيده باشيد ولي تعريف دقيقي از آن را ندانيد. استارت آپ به كسب و كاري گفته مي شود كه با يك ايده خلاقانه جهت ارائه راه حلي براي رفع نياز ايجاد شده اند. از ويژگي هاي استارت آپ ها اين است كه برمبناي تكنولوژي بنا شده اند و مهم ترين علت رشد و پيشرفت اين شركت ها همين هستند.

يك مثال ساده و ملموس براي معرفي و آشنايي با شركت هاي استارت آپي تاكسي هاي اينترنتي است كه از آن استفاده مي كنيم. حمايت مالي نيازي براي شركت هاي استارت آپي است تا بتوانند پيشرفت كنند. با تمام اين ها بايد بدانيد در اين پروژه ها احتمال شكست و ريسك بسيار بالا است و هيچ قطعيتي وجود ندارد.

مشخص است كه هر كسب و كاري و شغلي اگر به درستي مديريت شود، احتمال موفقيت در آن بيشتر خواهد بود. در جهان امروز با گسترش و پيشرفت تكنولوژي كارها بسيار آسان شده است بنابراين ميتوان با استفاده از تكنولوژي نحوه مديريت كارها را بهتر كرد. به طور حتم هر شركتي و به خصوص استارت آپ ها در صورتي كه به خوبي هدايت نشوند، احتمال شكست آن ها زياد است. از اين رو در اين مقاله به شما را با نرم افزارهايي كه مديريت شركت هاي استارت آپي را آسان تر مي كند آشنا خواهيم كرد.

نرم افزارهاي مديريت استارت آپ

نرم افزار حسابداري و كاربرد آن ها در آسان سازي مديريت شركت هاي استارت آپي

قطعاً يكي از نيازهاي هر شركت هر چند كوچك نرم افزار حسابداري است. كسب سود و منفعت بي شك مهم ترين و اصلي ترين هدف شركت ها است. به همين دليل بايد اطلاعات دقيق و درستي را در مباحث مالي و ورود و خروج پول داشته باشد. مطمئناً يك اشتباه و سهل انگاري در حساب و كتاب هاي حسابداري مي تواند موجب ورشكستي آن شركت شود. استارت آپ ها به دليل شرليط حساس و خاصي كه دارند، داراي قوانين مالي متفاوت و محافظ كار تري هستند. به همين علت وجود نرم افزار هاي حسابداري مديريت پول و اطلاع از دخل و خرج بسيار ضروري است.

ريسك و حساسيت در شركت هاي استارت آپي بسيار زياد است. شركت هاي استارت آپي بايد به مديريت حساب هاي مالي خود توجه ويژه ايي داشته باشند تا زماني كه به رشد و موقعيت مناسبي برسند و حمايت مالي جذب كنند. نگه داري مرتب و منظم اسناد و مدارك مالي و در دسترس بودن در مواقع ضروري يكي از مباحث مهم در مديريت مالي است. تصميمات جديد شركت هاي استارت آپي به همين صورت هاي مالي ذخيره شده بستگي دارد. شما مي توانيد با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري صورت هاي مالي را تهيه و نگه داري كنيد و در مواقع لزوم استفاده كنيد.

نرم افزار مديريت منابع توليد يكي از نرم افزارهاي مناسب در مديريت شركت هاي استارت آپي است.

دليل اهميت نرم افزارهاي مديريت پروژه براي شركت هاي چيست؟

به برسي و آناليز يك پروژه در زمان و مكان مشخص براي اين كه به صورت درست و اصولي انجام شود مديريت پروژه گفته مي شود. اين كار بايد با منابع مالي موجود انجام شود. همانطور كه گفته شد مديريت پروژه اصلا كار راحتي و ساده ايي نيست و در بعضي از شركت ها نياز به يك گروه مجزا دارد. مشخص است كه اگر اين شركت ها بخواهند كه خود را به مردم معرفي كنند و مطرح بشوند، نياز به انجام پروژه هاي فراواني دارند. كار اين شركت ها حساسيت بيشتري دارد زيرا ريسك كار براي آن ها بيشتر است. از سمت ديگر اين شركت ها در ابتداي شروع كار به اندازه اي كه درآمد ندارند بايد هزينه هاي گزاف و زيادي انجام دهند. انجام يك پروژه هميشه كار راحتي نيست. به همين دليل مديريت پروژه با برنامه ريزي و ارائه بهترين راه حل ها به داد شركت هاي استارت آپي خواهد رسيد. براي انجام يك پروژه سه عامل بسيار مهم است: 1-زمان 2-هزينه 3-كيفيت

شما ميتوانيد پروژه هاي خود را در كوتاه ترين زمان و با اندك ترين هزينه با نرم افزارهاي مديريت به انجام برسانيد و در آخر رضايت خود را از نتيجه و كيفيت كار ببينيد.

شما مي توانيد در انجام پروژه هاي خود از نرم افزار وصول و مطالبات و يا نرم افزار مغايرات بانكي استفاده نماييد.

نرم افزارهايي كه در كنترل و نظارت كارمندان كمكتان خواهد كرد

شركت استارت آپي هر لحظه بايد به دنبال فرصت هاي رشد باشد و از آن ها به خوبي استفاده كند. در اين بين وقتي براي وقت تلف كردن وجود ندارد و اشتباه در اين كار شرايط را سخت مي كند. از مزيت هاي اين نرم افزارها اين است كه به مديران كمك مي كند از راه دور بر روي كارمندان خود نظارت داشته باشند. اين نرم افزار كارهاي مختلفي مانند حضور و غياب كارمندان، نظارت بر كار مفيد آن ها و ... را انجام مي دهد.

در اين زمينه شما مي توانيد از نرم افزار مديريت منابع انساني بهره ببريد.

نرم افزار كنترل كارمندان

نرم افزارهاي كه در موسسات حسابداري كاربرد دارند

نرم افزارهاي كاربردي حسابداري، براي موسسات حسابداري و مالي اهميت فراواني دارند. نرم افزارهاي كاربردي حسابداري كمك مي كنند تا اين موسسه ها همواره با چالش هايي در رابطه با ثبت هزينه و جزييات اطلاعات مالي، شامل هزينه هاي خروجي، هزينه هاي ورودي و سنجش سود و زيان روبرو نشوند و اطلاعات مالي به دقيق ترين شكل ثبت بشوند.

اين موضوع براي همه موسسات و كسب و كارها قابل لمس و صادق است. همه موسسات نياز به يك سيستم يكپارچه و دقيق براي ذخيره اطلاعات مالي و محاسبه ترازنامه و صورت هاي مالي دارند از موسسات كوچك با هزينه هاي محدود گرفته تا هولدينگ ها و شركت هاي بزرگ. با توجه به اهميت بالاي محاسبات مالي و جزييات هزينه ها در موسسات حسابداري و مالي، بايد بهترين نرم افزار را براي ثبت اين اطلاعات انتخاب كرد.

يكي از نرم افزارهاي كارآمد در اين زمينه نرم افزار مديريت منابع مالي است.

قيمت نرم افزارهاي حسابداري

نرم افزارهاي كاربردي حسابداري امكانات مختلفي دارند كه سبب مي شود قيمت هاي متفاوتي با هم داشته باشند. بايد اين نكته را بدانيد كه لزوماً گران ترين نرم افزار بهترين آن ها نيست. انتخاب اين كه كدام نرم افزار براي كسب و كارهاي مختلف و انواع شركت مناسب است به حجم هزينه ها و اطلاعات مالي اي كه موسسه بايد ثبت و محاسبه كند بستگي دارد.

كاركردهاي نرم افزارهاي حسابداري

كاري كه نرم افزارهاي حسابداري مي كنند اين است كه مي تواند به شيوه اي كاملا منظم و كارآمد اطلاعات مالي و هزينه هاي مختلف را سازماندهي و طبقه بندي كند تا مديريت مالي و حسابدار بخش هاي مختلف شركت به بهترين شكل انجام شود. در اين نرم افزارها مي توان محاسبه كرد كه ميزان دريافت ها و پرداخت ها، حقوق كارمندان و پرسنل، ميزان سود هر بخش از موسسه و سود كلي و... چقدر است؛ بنابراين با استفاده از اين نرم افزارها مي توان ارزيابي دقيقي از وضعيت مالي شركت داشت.

نرم افزارهاي كاربردي در حسابداري

ويژگي هاي نرم افزارهاي كاربردي حسابداري

انواع مختلفي از نرم افزارهاي كاربردي براي موسسات حسابداري و مالي وجود دارند كه توانسته اند با امكانات كاربردي خود، به نيازهاي آن ها به راحتي پاسخ بدهند. اما اين ويژگي ها و خصوصيات منحصربه فرد يك نرم افزار است كه آن را تبديل به كاربردي ترين و با ارزش ترين نرم افزار براي استفاده موسسه هاي مالي مي كند، در ادامه مهم ترين ويژگي هايي را كه يك نرم افزار كاربردي براي موسسات حسابداري و مالي مي بايست داشته باشد را نام مي بريم:

  • داشتن سابقه و امكانات با كيفيت
  • قيمت مناسب و كيفيت بالا
  • امكان پشتيباني از گروه هاي شغلي مختلف
  • مديريت امور مالي و بانكي و محاسبات به بهترين شكل
  • محاسبات امور مالي و مديريت هزينه هاي مختلف با سرعت و سهولت بيشتري
  • برخورداري از امكانات عالي و پاسخگويي به نيازهاي مختلف كسب و كارها و موسسات گوناگون
  • قابليت مرتب كردن امور مالي
  • رابط كاربري خوب و داشتن يك سيستم كاملا منظم براي ثبت داده ها در پايگاه داده
  • امكان استفاده موسسات مختلف در حوزه هاي گوناگون از امكانات نرم افزار حسابداري و مالي
  • امكان شخصي سازي محيط
  • و بسياري از امكانات ديگر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.